Vijenac 265

Film

Aura diletantizma

Onaj koji će ostati neprimijećen, red. Zvonimir Jurić

Aura diletantizma

Ritam zločina

Elephant, red. Gus Van Sant

Ritam zločina

Time što nas dovodi u običnu srednju školu, jednoga običnog dana, time što nas upoznaje s nizom običnih učenika, Van Sant uspijeva vratiti ljudima te dobi individualnost koju im Hollywood redovito oduzima

Zbogom logici

Ljeto u zlatnoj dolini, red. Srđan Vuletić

Zbogom logici

Jeftinom poetizacijom stvarnosti Vuletić film do kraja srozava na razinu tipičnih pubertetskih uradaka o izgubljenim mladim provincijalcima koji po cijele dana prodaju zjake

Luk i voda

Kajmak i marmelada (Kajmak in marmelada), red. Branko Đurić

Luk i voda

Đurić vrlo dobro zna da njegova publika nije baš sofisticirana i da utjehu mahom nalazi u latinoameričkim sapunicama i tabloidima, pa u tom smislu podešava nišanske sprave. I pogađa gdje treba

Povezivanje zapada i istoka

Filmska glazba: Konjanik, red. Branko Ivanda, sklad. Mojmir Novaković, Igor Savin

Povezivanje zapada i istoka

Impresivna kombinacija naizgled nespojivih glazbenih tradicija u filmu Konjanik djeluje snažno, ali opet sasvim nenametljivo i logično, poput svih tih naroda, koji su stjecajem povijesnih okolnosti, morali živjeti jedan uz drugi

Dinamična i hladna drama

Barbarske invazije (Les invasions barbares), red. Denys Arcand

Dinamična i hladna drama

Barbarske invazije zabavan je film, šarmantan, ali i razmjerno hladan. Arcandova vještina najviše je uočljiva u specifično filmskim postupcima koji nenametljivo sugeriraju društveni kontekst, što ponekad vuče prema dokumentarizmu

Nova dimenzija glume

80 godina Marlona Branda

Nova dimenzija glume

Pojavivši se na Broadwayu, a potom i na filmu (1951) kao sirovi mačo Stanley Kowalski u Williamsovu Tramvaju zvan čežnja, Brando je odmah postao kult, originalan proizvod made in USA; s izgledom, karizmom, neobičnim ’stisnutim’ glasom — kao integralnim dijelovima tajanstveno-mračne zračeće ...

Raščistiti ili nastaviti

Video: Američka rapsodija (An American Rhapsody), red. Eva Gardos

Raščistiti ili nastaviti

Izgubljeni anđeli

Ljilja zauvijek (Lilja 4-ever), red. Lukas Moodysson

Izgubljeni anđeli

Dok Pokaži mi ljubav i Zajedno ne odustaju od sentimentalnih pasaža, brutalno odlučan rukopis Ljilje pokazuje da je Moodysson spreman otići u drugu krajnost, ali i nepotrebno opteretiti film retorikom lošega didaktičnog filma

Optimistična tragedija

TV: Pasji život (Mitt liv som hund), red. Lasse Hallström

Optimistična tragedija

Hallström se u Pasjem životu odlučio za mudru i promišljenu narativnu strategiju. Osnovna linija priče svjedoči o ljudskoj tragediji i patnji, uz ubacivanje optimističnih elemenata

Zagubljeni ludizam

Video: Bezuvjetna ljubav (Unconditional Love), red. P. J. Hogan

Zagubljeni ludizam

Toplina bajke

Legenda o medvjedu (Brother Bear), red. Aaron Blaise i Robert Walker

Toplina bajke

Konačno!

Monsunsko vjenčanje, (Monsoon Wedding), red. Mira Nair

Konačno!

Monsunsko vjenčanje filmsko je osvježenje u domaćem kinopostavu, osvježenje koje nam malo koji naslov trenutno može priuštiti

Druga prilika za ljubav

Video: Nevinost prve ljubavi (Innocence), red. Paul Cox

Druga prilika za ljubav

Nevinost prve ljubavi, s primjerenim dozama drame i romanse, dojmljivim glumačkim interpretacijama (napose Julije Blake) i sjetnim ugođajem, istodobno je i staromodan i moderan, idealističan i realističan mali film

Vijenac 265

265 - 29. travnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak