Vijenac 265

Likovnost

Prošireni horizont očekivanog

Izložba Alana Alebića, Studio Artlan, Volosko, travanj, 2004.

Prošireni horizont očekivanog

Poigravanje s promatračevim perceptivnim mogućnostima i iskustvima, proigravanje horizonta očekivanog, u likovnom je smislu dobro potkrijepljeno promišljenim konceptom, dorađenom, tehnički kvalitetnom slikarskom izvedbom te uvjerljivim dojmom performativnih međuodnosa slikarskog polja

Matko Trebotić, Mittelmeerspuren Erzbischöflisches Dom- und Diözesanmuseum i Kunstraum Palais Porcio, Beč, 31. ožujka — 23. travnja 2004.

Jadran u Ringu

Trebotić se u Beču predstavio sa više od osamdeset radova i svaki od njih, ciklus Tragovi Mediterana, Mediteranski otisci, Iskopine i drugi, imaju gotovo identičnu nit, a to je fascinacija motivom

Božanstveni slikar

LIKOVNI GLOBUS

Božanstveni slikar

Potraga za ravnotežom

Izložba Alberta Giacomettija, Muzej lijepih umjetnosti, Budimpešta, 22. ožujka — 15. lipnja 2004.

Potraga za ravnotežom

Dobar izbor i dobar postav nadopunjeni su fotografijama autora i upravo ona, znana vjerujem mnogima, na kojoj Giacometti stoji na poluodškrinutim vratima, odlično ilustrira njegovu poziciju kao umjetnika i čovjeka — napola unutra i vani, jednom nogom ovdje, drugom već u kretanju ...

Rane šifre Šutejeva svijeta

Izložba Miroslava Šuteja, Galerija gradskog kulturnog središta Metković, Metković, 23. ožujka–15. travnja 2004.

Rane šifre Šutejeva svijeta

Istovremeno kod Šuteja osjećamo crtu kontemplativnosti, snažna koncentriranja na odabrani motiv i želje da se i nekom možda banalnom motivu pridoda život, no bez lažna uljepšavanja. To je život koji se odvija na razini atomskih čestica, duboko iznutra, i čije ključanje intuitivno ...

Luckasta menažerija

Izložba Moje drage životinje Zvonimira Baloga, Galerija Ulrich, Zagreb, 18. ožujka – 4. travnja 2004.

Luckasta menažerija

Balog na ready-made platna smješta svoju menažeriju — mačke, ovčice, goveda, magarce, muhe... Poneke životinje kao da su poispadale iz slikovnice — smiješne njuške gledaju nas katkad tupo, katkad začuđeno ili se pak kese. Slikar se služi jednostavnim formama jako naglašenih kontura ...

Priča o znakovima i značenju

Izložba Vedrana Perkova, Start solo #008, Galerija Nova, WHW, Zagreb, ožujak–travanj 2004.

Priča o znakovima i značenju

Tvrdim da je vidljivi trag lokalne priče ključni ideološki izbor i kreativni princip Vedrana Perkova. Nije se taj okus-miris-slutnja o još nečem prigušeno intimnom zatekao tu slučajno, nije on slučajno ostao viriti ispod jastuka »ikona masovne industrije zabave i konzumentskoga društva uopće«

Sati za ulaznicu

Izložba Moma u Berlinu, Neue Nationalgalerie, Berlin, travanj–rujan 2004.

Sati za ulaznicu

Dok se u New Yorku užurbano gradi i preuređuje, dvije stotine najvažniji djela Mome, među kojima su mnoga iznimno odlučna za povijest umjetnosti dvadesetoga stoljeća, doputovalo je pod posebnim muzeološkim i sigurnosnim mjerama, gotovo kao u špijunskim filmovima. Broj aviona koji je ...

Vijenac 265

265 - 29. travnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak