Vijenac 265

Kazalište

Deromantizirani Cyrano

KAZALIŠNI GLOBUS

Deromantizirani Cyrano

Fantazija o scenskoj fantaziji

HNK Split: Lada Martinac Kralj, Otok Svetog Ciprijana, red. Ivica Kunčević

Fantazija o scenskoj fantaziji

Glumci su bili, kako se to pučki kaže, »jedan bolji od drugoga«. Kao da su htjeli dokazati da su sami napisali sebe, zapravo svoje osobe

Ulog u budućnost

HNK Split, Scena 55: Elvis Bošnjak, Hajdemo skakati po oblacima, red. Nenni Delmestre

Ulog u budućnost

Valja bez ikakve zadrške kazati da su i Bruna Bebić Tudor i Elvis Bošnjak kao Ona i On uspjeli u potpunosti iskazati svako stanje lica, svaki sadržaj pojedine sekvencije

Rusija

10. Zlatna maska, Moskva

Rusija

Niz zanimljivih ruskih predstava pokazanih na festivalu pokazuje bogatu različitost kazališnih estetika i nedostatak glavnoga trenda koji bi svi kopirali, što je velika vrlina recentnoga ruskog teatra. Niz originalnih redateljskih osobnosti, otvorenost klasicima podjednako koliko i novim tekstovima suvremenih dramatičara i poslovično ...

Publika kao potvrda

Naj, naj, naj festival, Gradsko kazalište Žar-ptica, Zagreb, 13–18. travnja 2004.

Publika kao potvrda

Iako neka od istaknutijih imena u branši izbjegavaju ovaj festival koliko pretenciozna toliko i simpatična imena, riječ je ipak o jedinstvenoj smotri kazališta namijenjena najmlađima

Gorki vremeplov

Viktor Ivančić, Predrag Lucić, Boris Dežulović, Feral Tribune Cabaret, Putujući teatar Hasije Borić, red. Tanja Miletić Oručević

Gorki vremeplov

Ako je gledatelj »Feralov« vjernik, predstava će mu biti putovanje u prošlost, sentimentalno i gorko, poput nekadašnjih kinožurnala

Amerika

Bostonski kazališni putopis

Amerika

S postojanjem Theater districta na planu grada, kazališnom kritičaru očekivanja već na prvi pogled rastu do vizije rajskoga vrta prepuna nepoznata slasnog voća. No, bostonska se kazališna zbilja, ukoliko to nije kontradiktorna sintagma, pokazala ne tako bajkovitom, iako je Boston po kazalištu, ...

Opereta strave i užasa

ZKM: Slobodan Šnajder, Peto evanđelje, red. Branko Brezovac

Opereta strave i užasa

Kako na sceni prikazati zlo? Možda ponajbolje instrumentima kojima se i inače koristi Brezovčev teatar, ekstatičnošću, groteskom i halucinogenim vrtlogom

Vijenac 265

265 - 29. travnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak