Vijenac 207

Film

Je li Gospodar prstenova ikonografski nezanimljiv?

Hrvoje Turković: FILMOLOŠKE MARGINALIJE

Je li Gospodar prstenova ikonografski nezanimljiv?

U zboru združenih kritičarskih pohvala Gospodaru prstenova: Prstenova družina javio se i svjež glas suzdržanosti.

Dolaze Šveđani

Ante Peterlić: DÉJÁ - VU

Dolaze Šveđani

Ubrzo u Filmskom centru počinje prikazivanje ciklusa švedskih nijemih filmova, odnosno filmova najvažnijih onodobnih redatelja te kinematografije — Victora Sjöströma (1879-1960) i Mauritza Stillera (1883-1928).

Dokumentarac

Autentičnost i poštenje

Zelena ljubav Rudolfa Sremca — priča o jednoj obmani

Tjeskoba i fantastika

Katarina Marić

Tjeskoba i fantastika

Sami, red. Lukas Nola

Damir Radić

Recepcijska komocija

Nebo boje vanilije, red. Cameron Crowe

Nogometna hunjavica

Vladimir C. Sever

Nogometna hunjavica

Ajmo Žuti!, red. Dražen Žarković

Top Gun iznad Bosne

Goran Ivaniš

Top Gun iznad Bosne

Iza neprijateljskih linija, red. John Moore

Mačji gutljaj

Devedeteka

Mačji gutljaj

Stanley Kubrick: Život u slikama

Majstorska režija

Damir Radić

Majstorska režija

Karakter, red. Mike von Diem

Statične pozadine

Katarina Marić

Statične pozadine

Gospodar prstenova, red. Ralph Bakshi

Portret redatelja

Jean EustacheV

Majka i prostitutka može se promatrati kao Eustacheov najveći filmski uspjeh, premda ne bi smjeli zanemariti one manje razvikane naslove iz njegova opusa

Franka Potente

Glumci iz sjene

Franka Potente

U slavu je doslovno utrčala 1998. godine kao plameno-crvenokosa Lola (uspostavljajući time i čitav modni trend i inspirirajući proizvođače boje za kosu na nijansu Lola Red) u sada već kultnom filmu Trči Lola trči redatelja Toma Tykwera

Utvare u kući

FILMSKA ČETVRT

Utvare u kući

Nicole Kidman, dobitnica ovogodišnjega Zlatnog globusa za nastup u mjuziklu Moulin Rouge, hrvatskim se kinogledateljima od 14. veljače predstavlja hororom Uljezi redatelja Alejandra Amenábara.

Kako smo restaurirali Apokalipsu danas

Vittorio Storaro, filmski snimatelj

Kako smo restaurirali Apokalipsu danas

Kad me Francis Coppola pozvao da s njim radim na Apokalipsi danas, donio sam mu Hogarthove stripove o Tarzanu i rekao mu da želim stvoriti upravo takvu džunglu na ekranu jer djeluje nadrealno i zastrašujuće, što odgovara filozofiji filma

Vijenac 207

207 - 7. veljače 2002. | Arhiva

Klikni za povratak