Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

Pero Kvrgić: STILSKE VJEŽBE
Prvo što mi pada na pamet kada je riječ o igranju Pirandella jest — kriza, u izvornom značenju (krisis, raspra, svađa, prijepor, kušnja, prijelom, prolazno teško stanje u svakom prirodnom, društvenom i misaonom procesu), kako to objašnjavaju rječnici.

KAZALIŠNI GLOBUS
Europa i kazalištem pokušava obilježiti novo jedinstvo potvrđeno uvođenjem zajedničkog novca, eura.

DK Gavella: Kako nastaje kazališna predstava, Karel Čapek
Sven Šestak izveo je sve beskrajno šarmantno i ležerno, s dobrodušnom ironijom onog koji zna da nema ništa luđe i uzaludnije, ali i ništa potrebnije od kazališta

HNK Ivana pl. Zajca, Rijeka: Prodavači duša, Alberto Bassetti
Iako naoko usko određena situacijom u Italiji, Bassettijeva se komedija na temelju konkretnih događanja bavi mnogo općenitijom temom odnosa potrošačkoga, komercijalnog mentaliteta i sve ugroženijih umjetničkih i duhovnih težnji, osobito aktualnom u suvremenom društvu.

Test!, međunarodni festival studentskog kazališta u Zagrebu
Test dakle ne odudara od zakonitosti domaćih festivala — selektorskog povika anything goes, no ono što ga čini posebnim jest entuzijazam s obiju strana rampe, rezultat činjenice da za takvom manifestacijom itekako postoji potreba, i svojevrstan odmak od ustaljenih tokova hrvatskog institucionalnog ...

HNK Zagreb: Večeras se improvizira, Luigi Pirandello
Cijela je Svibenova predstava duhovito i lucidno opisivala potragu utvara za utjelovljenjem, želeći nas uvjeriti u autorovu tezu da je iluzija stvarnija od realnosti
Teatar Exit: Igre u dvorištu, Edna Mazya
Površinski, lakogledljiv i zabavan sloj, premda prisutan tijekom cijele drame, postupno će se rastvarati pred onim ozbiljnijim, koji postaje i dublji no što se očekuje

Preporučujemo iz programa Hrvatskog radija
207 - 7. veljače 2002. | Arhiva