Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film

FILMSKA ČETVRT

Harry Potter i zatočenik Azkabana (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban), red. Alfonso Cuarón, sklad. John Williams
John Williams tako je ovladao filmskom glazbom da je vrti oko maloga prsta. Njemu ni žanr ni orkestar ni slika ne znače prepreku, nego postaju dijelom skladateljske igre

Kritičarski putopis iz Cannesa — treći dio
Grad Cannes je divan, ali pravi je doživljaj ipak u mraku kinodvorana

Vruća večera (Dinner Rush), red. Bob Giraldi, 2000.
Giraldi nije sklon altmanovskim receptima, pa ipak bogato, dozirano i spretno aranžira stominutni filmski party suvislo meandrirajući radnjom među stolovima i nišama gostionice

Ljubav i sve ostalo (Anything Else), red. Woody Allen
Ako bi se nečega doista trebali prepasti, onda je to Allenovo repetitivno ustrajavanje na jednim te istim motivima, cijepljenima na inovacije, što već postaje pomalo iritantno

Dr. Jekyll i g. Hyde (Dr. Jekyll and Mr. Hyde), red. Rouben Mamoulian; Dr. Jekyll i g. Hyde (Dr. Jekyll and Mr. Hyde), red. Victor Fleming
Mamoulian iskonske čovjekove porive tumači požudom kao korijenom iz kojeg se rađaju sva ostala zla

Glumica iz sjene
Pozornost šire publike na sebe je svrnula kao ambigvitetno, demonsko biće tame — Sotona u Gibsonovoj Pasiji

Dobar, loš, zao (Il buono, il brutto, il cattivo)

16. svjetski festival animiranoga filma Zagreb 2004.
Maštovitu uporabu naracije u offu vidjeli smo u sjajnom japanskom filmu Atama Yama (Glava gora) Kojija Yamamure, koji je nakon Grand Prixa na festivalu u Annecyju osvojio glavnu nagradu i u Zagrebu

CD soundtrack: Studengora (Cold Mauntain), red. Anthony Minghella, sklad. Gabriel Yared
Zbog opće orijentacije prema pjesmama, glazba koju je za film skladao Yared doima se poput stranoga tijela na disku

TV: Oči širom zatvorene (Eyes Wide Shut), red. Stanley Kubrick
Čini se da (bivši) ljubavni par Kidman — Cruise u zbilji živi emocionalno mnogo bogatije nego što je to pokojni majstor uspio ostvariti u filmskom mediju

Zatamnjenje (Twisted), red. Philip Kaufman
Stvar je posve jednostavna i jasna već nakon prvih petnaest minuta filma: policijski triler Philipa Kaufmana iznimno je loše ostvarenje

Tajni prozor (Secret Window), red. David Koepp

Harry Potter i zatočenik Azkabana, red. Alfonso Cuarón
Po strani od pojedinih slučajnosti, pa i povrh konkretnog problema pronalaženja mjesta i uloge fantastičkog načina pripovijedanja u kontekstu popularne kulture, Cuarón nikad ne gubi iz vida spoj razmahana potencijala i odjednom rastrojenih emocija koji svagdje i u svim vremenima obilježava dob ...
269 - 24. lipnja 2004. | Arhiva