Vijenac 212

Film

Klasik hrvatskoga filma

Sjećanje: Branko Bauer (1921–2002)

Klasik hrvatskoga filma

Kapitalno značenje Branka Bauera po hrvatsku kinematografiju leži u činjenici da je riječ o prvom domaćem autoru (i jednom od prvih u jugoslavenskim okvirima) koji je sustavno primjenjivao poetiku klasičnog (američkog) narativnog filma

American, français, deutsch

FILMSKA ČETVRT

American, français, deutsch

I dok se u domaćim kinima još prikazuju dobitnici i gubitnici ovogodišnje dodjele Oscara, sljedeća će dva tjedna hrvatski kinorepertoar upotpuniti filmovi različitih žanrova i iz različitih kinematografija.

L. A. nepovjerljivo

Boško Picula

L. A. nepovjerljivo

Dan obuke, 2001 (Training Day), red. Antoine Fuqua

Treće lice autarkije

Diana Nenadić

Treće lice autarkije

Sinova soba (La stanza del figlio), red. Nanni Moretti

Nadrealno i groteskno

Dragan Rubeša

Nadrealno i groteskno

Obitelj čudaka (The Royal Tannenbaums), red. Wes Anderson

Problem individualnih sudbina

5. festival slovenskog filma, Portorož 4–6. travnja 2002.

Problem individualnih sudbina

Ako nam vrijednosti nisu bitno drukčije, potpuno su različite teme i problemi. U Slovenaca dominiraju problemi mladih, njihova položaja u društvu te uklapanja u životnu okolinu, pa i traženja smisla vlastitog postojanja, pa se i većina ovogodišnje produkcije od osam cjelovečernjih filmova ...

Projekcije se održavaju u prostorijama Kinoteke, Kordunska 1, Zagreb. Ulaz je slobodan.

Program projekcija Filmskog centra od 20. do 30. lipnja 2002.

Projekcije se održavaju u prostorijama Kinoteke, Kordunska 1, Zagreb. Ulaz je slobodan.

Interes za najsiromašnije

Dokumentarni film

Interes za najsiromašnije

Autori su i ove godine ponudili više-manje proizvode klasičnog, ne osobito inovativna pristupa, s naglaskom na (uglavnom dobro prepoznatljivu) temu — socijalnog karaktera, sa zanimanjem za najsiromašnije slojeve društva (prosjake, Rome); odnosno posljedice Domovinskog rata (razaranje, prognanici)

Prazan kufer

Glazbeni spotovi

Prazan kufer

Samoća, beznađe i kriminal

Kratkometražni igrani film

Samoća, beznađe i kriminal

Nabrojimo osamljeničke filmove: Slikanje akta Arsena Antona Ostojića, Suša Dalibora Matanića, Pad Miroslava Sikavice i Reci, Saša, što je Zrinke Matijević-Veličan. Prva dva vezana su uz generacijsko-dobnu i/ili topografsku osamljenost, posljednja dva, koji uz osamljeničko imaju naglasak i na onom besperspektivnom, beznadnom, ...

Kreativna i zanatska vibracija

Animirani film

Kreativna i zanatska vibracija

Žanrovski i tehnički, naši animirani filmovi konačno tragaju za likovnom istinom u animaciji i klone se besmislene narativnosti

Ealing komedije

Ante Peterlić

Ealing komedije

Povodom ciklusa Filmskog centra u Kinoteci

Vrsno i raznovrsno

Hrvoje Turković: FILMSKE MARGINALIJE

Vrsno i raznovrsno

Na ovim Danima, kao uostalom i na prošlim, bili smo svjedoci pravim (malim?) remek-djelima

Vijenac 212

212 - 14. travnja 2002. | Arhiva

Klikni za povratak