Vijenac 212

Likovnost

Kompozicije vedrine

Joe Tilson, Od pop-arta do danas, Royal Academy of Arts, Alan Cristea Gallery, Gallery Beaux Arts, London, ožujak–travanj, 2002.

Kompozicije vedrine

Tilsonova retrospektiva u Kraljevskoj umjetničkoj akademiji, prva retrospektiva u Velikoj Britaniji, predstavlja ga sa četrdeset pažljivo odabranih djela koja kao da su rađena za novi galerijski prostor unutar staroga zdanja Akademije. Gotovo svaki od izložaka u relaciji je sa susjednim, stvarajući interakciju ...

Izložbe

LIKOVNI GLOBUS

Izložbe

Potkraj ožujka u bečkom je Schönbrunnu predstavljen projekt Galerije Belvedere Gustav Klimt. Landschaften.

Škampi veći od violina

Flamanska mrtva priroda, izložba Kunsthistorisches Museuma, Palais Harrach, Beč, 18. ožujka — 21. lipnja 2002.

Škampi veći od violina

Kunsthistorisches je dokazao kako se ne mora krenuti utrtim stazama da bi se dobilo na sigurnosti u koracima. Svatko tko se zaputi u Palais Harrach shvatit će da je standard, u ovom slučaju holandski prinos žanru mrtve prirode 16. i 17. stoljeća, ...

Striptizom do smisla

Vanessa Beecroft, performans VB 45 i VB 48, Galerija Deitch Projects, New York, travanj 2002.

Striptizom do smisla

Golo je tijelo u umjetnosti oduvijek bilo sredstvo komuniciranja ideja i ideala, i dok Beecroftova nastavlja istraživati te figure i metafore, ona zapravo stvara novu dimenziju ženskog erotizma: onu kroz koju današnje značenje umjetnosti jedino i može biti ispitivano

Razlaganje i spajanje mase

Retrospektivna izložba Tomislava Ostoje, HDLU, Zagreb, ožujak 2002.

Razlaganje i spajanje mase

Ostoja je cijelo vrijeme svoga stvaranja, do današnje zrelosti, inzistirao na vlastitom izrazu pa ga se stoga ne može izravno pridružiti ni jednoj kolektivnoj struji, niti pojedinačnom uzoru

Vezak vezla

Kim Sooja, A Laundry Woman, Kunsthalle, Project Space, Beč, 13. veljače — 28. travnja 2002.

Vezak vezla

Ovom izložbom Kim Sooja brani tradiciju i život, kritizira mentalitet svijeta u kojem živimo i čini sve, u svojem stilu, ne bi li ga popravila. Odnos života i smrti, pitanje čovječnosti i čovječanstva, postaje njezina opsesija i jedan od pokušaja interpretacije neprestanog ...

Dragocjeno svjedočanstvo epohe

Kritička retrospektiva Branka Šenoe, Umjetnički paviljon, Zagreb, 27. ožujka — 29. travnja 2002.

Dragocjeno svjedočanstvo epohe

Opus Branka Šenoe, osim što svjedoči o iznimnim kreativnim uzletima, i iznad onoga što se u naslijeđenim predožbama očekivalo, još više ukazuje na potrebu zbrinjavanja jedne dragocjene ostavštine.

Vijenac 212

212 - 14. travnja 2002. | Arhiva

Klikni za povratak