Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film

Sjećanje: Branko Bauer (1921–2002)
Kapitalno značenje Branka Bauera po hrvatsku kinematografiju leži u činjenici da je riječ o prvom domaćem autoru (i jednom od prvih u jugoslavenskim okvirima) koji je sustavno primjenjivao poetiku klasičnog (američkog) narativnog filma

FILMSKA ČETVRT
I dok se u domaćim kinima još prikazuju dobitnici i gubitnici ovogodišnje dodjele Oscara, sljedeća će dva tjedna hrvatski kinorepertoar upotpuniti filmovi različitih žanrova i iz različitih kinematografija.

Boško Picula
Dan obuke, 2001 (Training Day), red. Antoine Fuqua

Diana Nenadić
Sinova soba (La stanza del figlio), red. Nanni Moretti

Dragan Rubeša
Obitelj čudaka (The Royal Tannenbaums), red. Wes Anderson

5. festival slovenskog filma, Portorož 4–6. travnja 2002.
Ako nam vrijednosti nisu bitno drukčije, potpuno su različite teme i problemi. U Slovenaca dominiraju problemi mladih, njihova položaja u društvu te uklapanja u životnu okolinu, pa i traženja smisla vlastitog postojanja, pa se i većina ovogodišnje produkcije od osam cjelovečernjih filmova ...

Program projekcija Filmskog centra od 20. do 30. lipnja 2002.

Dokumentarni film
Autori su i ove godine ponudili više-manje proizvode klasičnog, ne osobito inovativna pristupa, s naglaskom na (uglavnom dobro prepoznatljivu) temu — socijalnog karaktera, sa zanimanjem za najsiromašnije slojeve društva (prosjake, Rome); odnosno posljedice Domovinskog rata (razaranje, prognanici)

Glazbeni spotovi

Kratkometražni igrani film
Nabrojimo osamljeničke filmove: Slikanje akta Arsena Antona Ostojića, Suša Dalibora Matanića, Pad Miroslava Sikavice i Reci, Saša, što je Zrinke Matijević-Veličan. Prva dva vezana su uz generacijsko-dobnu i/ili topografsku osamljenost, posljednja dva, koji uz osamljeničko imaju naglasak i na onom besperspektivnom, beznadnom, ...

Animirani film
Žanrovski i tehnički, naši animirani filmovi konačno tragaju za likovnom istinom u animaciji i klone se besmislene narativnosti

Ante Peterlić
Povodom ciklusa Filmskog centra u Kinoteci

Hrvoje Turković: FILMSKE MARGINALIJE
Na ovim Danima, kao uostalom i na prošlim, bili smo svjedoci pravim (malim?) remek-djelima
212 - 14. travnja 2002. | Arhiva