Vijenac 204

Film

Zašto marginalci?

Hrvoje Turković: FILMOLOŠKE MARGINALIJE

Zašto marginalci?

Je li učestalo dokumentarističko tematiziranje marginalaca tek prolazna moda?

Veliko očekivanje

Ante Peterlić: DÉJÁ - VU

Veliko očekivanje

Uz film Davida Leana na HRT-u

Visoka moda

Ciklus Francuska kinematografija u 100 filmova, Multimedijalni centar, Zagreb

Visoka moda

Današnji francuski producenti, redatelji i scenaristi ne žele ni približno getoizirati svoje radove u svojevrstan filmski haute couture, nego ih naprotiv nastoje i tržišno opravdati, koliko god svakodnevna utakmica s Amerikancima izgledala unaprijed izgubljenom i uzaludnom.

Mamci za publiku

Tomislav Kurelec: FILMSKA KRONIKA

Mamci za publiku

Od Kraljice noći do Posljednje volje

Čarolije i čips

Dragan Rubeša

Čarolije i čips

Harry Potter i kamen mudraca, red. Chris Columbus

Francuski poljubac

Damir Radić

Francuski poljubac

Zmajev poljubac, red. Chris Nanon

Brzi zaborav

Diana Nenadić

Brzi zaborav

Posljednja volja, red. Zoran Sudar

Skup dijaloga

Dario Marković

Skup dijaloga

Krojač Paname, red. John Boorman

Bez kemije

Katarina Marić

Bez kemije

Mandolina kapetana Corellija, red. John Madden

Videofilija: Kocka, red. Vincenzo Natali

Cyber-Kafka

Kanadski film Kocka (Cube, 1997) došao je k nama sa zakašnjenjem od tri, četiri godine, no bolje ikad nego nikad.

Površno i polupismeno

Alkemija animacije: Atlantida

Površno i polupismeno

U svome maničnome show must go on, Studio Walta Disneya dolazi nam s još jednim svojim grandioznim cjelovečernjim, animiranim ostvarenjem. Donose nam priču o potopljenom carstvu i civilizaciji o kojoj, kao što znamo, ispisuju nekoliko nejasnih redaka klasični ljetopisci.

Johan Widerberg

Glumac iz sjene

Johan Widerberg

Nježni plavokosi mladić, rođen 16. ožujka 1974, švedski je glumac, sin čuvenoga redatelja Boa Widerberga — Johan.

Film za filmom

FILMSKA ČETVRT

Film za filmom

Sudeći prema najavljenim i upravo dovršenim projektima, hrvatska će kinematografija u 2002. dobiti rekordan broj dugometražnih igranih filmova, barem kad je riječ o posljednjih deset godina.

Kad zombiji utihnu

Razgovor: John Carpenter

Kad zombiji utihnu

Moja je filozofija bila vrlo jednostavna; ako već radim film o odvratnom, ljigavom monstrumu iz svemira onda ću tog odvratnog stvora nabiti publici na nos pa nek se s njim nosi, a ne skrivati ga u sjenama i zamračenim prostorijama.

Vijenac 204

204 - 27. prosinca 2001. | Arhiva

Klikni za povratak