Vijenac 171

Kolumne

Velimir Visković POZICIJA KRITIČARA

Umijeće poentiranja

Miljenko Jergović, Mama Leone, Durieux, Zagreb, 1999.

Dalibor Foretić UVIDI-SADAŠNJOST

Poniženje lutke

PIF-u je ove godine nedostajalo upravo duha, a glumac se razgoropadio na svetom mjestu Lutke

Pero Kvrgić STILSKE VJEŽBE

Stolice i Prije doručka

Kako je to čudno — kako bi se reklo u Ćelavoj pjevačici, riječ poruka u vrijeme kada smo igrali Stolice, u umjetničkoj, političkoj, novinarskoj, pedagoškoj, andragoškoj, ideološkoj masovnoj retorici izlizala se u vlastitu parodiju

Jirí Menzel STROGO KONTROLIRANI ZAPISI

Ljepota otvorene scene

Mladen Mazur JAZZ AD LIBITUM

Puhački festival jazza

Malo štajersko mjestašce Straden svake je godine početkom rujna domaćin pomalo neobična festivala, zapravo ulične glazbene fešte, sa svime što uz to ide

Ante Peterlić DEJA-VU

Majstor melodrame

U povodu ciklusa filmova Davida Leana

Nives Opačić ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI

Dvojac K. und K.

Trijeznost sna Ante Kuduza

Ive Šimat Banov ŠETAJUĆI GRADOM

Trijeznost sna Ante Kuduza

Uz monografiju Ante Kuduza

Tomislav Kurelec FILMSKA KRONIKA

Televizija i crno-bijeli filmovi

Crno-bijeli film Noć nad Parizom (La traversée de Paris, 1956) redatelja Claudea Autant-Lare, jedan od velikih komercijalnih uspjeha francuske kinematografije pedesetih, koji HTV prikazuje 29. rujna, poticajan je za promišljanje više tema

Zlatko Crnković PROŠLA BABA S KOLAČIMA

Ljubav

Dalibor Brozović PRVO LICE JEDNINE

Možemo li bez dijakritičkih znakova?

Požari

Željka Čorak ZA 2 MARKE KILA

Požari

Pavao Pavličić ULICAMA KRUŽIM

Ljubav -

Vijenac 171

171 - 7. rujna 2000. | Arhiva

Klikni za povratak