Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kolumne

Nikica Petrak: ISPOD GLASA

Dijalektologija
Nikola Kustić, Cakavski govor grada Paga, Društvo Pažana, Zagreb, 2002.

Dalibor Brozović: PRVO LICE JEDNINE
Opće stanje hrvatskoga jezika u krajnjoj je mjeri zabrinjavajuće i nezadovoljavajuće. I to u svakom pogledu

Izložba medalja Dalibora Paraća, Galerija Mala, Zagreb, otvaranje 17. svibnja 2003.
Pa ipak, nije ovdje portretna medalja došla iznebuha, kao hir slikara kojemu se prohtjelo ogledati u novoj i neiskušanoj stvari. Cijela galerija njegovih likova prijatelja i znanaca na slikarskom platnu (nastala 1985–88) posve mi se uvjerljivo nameće kao svojevrsna analogija

Lada Čale Feldman : IN LUDO VERITAS
U knjizi izazovu Divlja sloboda Anje Šovagović Despot će i oni koji uopće ne idu u kazalište i oni koji su u njemu do grla konačno pročitati ponešto od onoga što su oduvijek htjeli znati o kazalištu, ali se nikada nisu usudili ...

Bosiljka Perić-Kempf: KONCERTNA KRONIKA
Pogorelićev pijanizam može se i dalje uvažavati sa stajališta čistoga zanatskog savršenstva, no njegova relacija s glazbom pokazuje se sve slabijom. Obje Beethovenove sonate u njegovu su tumačenju bile dekomponirane na jedva prepoznatljive ulomke bez povezanosti u smislenu cjelinu

Dražen Katunarić: PUTOVANJE U MJESTU

Tomislav Kurelec: FILMSKA KRONIKA
Gledajući ponovno dobar dio njegova velikog opusa, uvjeren sam da Fadil Hadžić s filmovima kao što su Abeceda straha, Protest, Lov na jelene ili Novinar ulazi u sam vrh hrvatske kinematografije

Nives Opačić: ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI
Premda je djeci draga plišana igračka, mladima čest dar za rođendan, a u zoološkim vrtovima omiljena meta posjetitelja, uvrede u kojima sudjeluje majmun vrlo su brojne

Zoran Tadić: DOKUMENTARAC
Trijumf volje i Olimpijada Leni Riefenstahl, možda su i jedini u razdoblju zvučnoga filma koji do kraja ostvaruju ideale vizionara, teoretičara i praktičara iz nijemog razdoblja, iz razdoblja montaže atrakcija

Mladen Mazur: JAZZ AD LIBITUM
U Big bandu Čakovec, izuzmemo li soliste-saksofoniste Gordana Peršija i Tonija Horvata, u orkestru se osjeća nedostatak iskusnih improvizatora
240 - 15. svibnja 2003. | Arhiva