Vijenac 240

Kazalište

Gromovita karikatura

Dramsko kazalište Gavella: Jean Genet, Paravan, red. Ranko Zidarić

Gromovita karikatura

Samo četiri predstave!

Split: 13. Marulićevi dani, festival hrvatske drame i autorskog kazališta, 22–29. travnja 2003.

Samo četiri predstave!

Osim makabrična prizvuka većine, nekolicina značajnih predstava nameće još jedan zajednički predznak — ironijski odmak od ozbiljnih tema i demitologizaciju klasika hrvatske dramske književnosti

Daske pune zapleta

Kazalište Marin Držić Dubrovnik: Pomet, red. Ivica Kunčević

Daske pune zapleta

Sršenova rekonstrukcija očito je plod dugogodišnjega proučavanja Držićeva djela, zakonitosti njegovih zapleta, jezika i karaktera, od čijih je stalnih figura škrtaca, rasipnih sinova i okretnih slugu Vidra znao sačiniti mozaik plastično prikazane i u životu prepoznatljive ljudske menažerije

Iz sebe o sebi i drugima

Kazališni program festivala Queer Zagreb

Iz sebe o sebi i drugima

Upravo u heterogenosti programa je njegova najveća vrijednost

Haljinice od tila

Festival Queer Zagreb: Muškarci, kor. Ives Thuwis

Haljinice od tila

Predrasude, izolacija i stereotipi ispunili su predstavu, ali čine mi se toliko isforsiranima da su se lako i komično mogli transformirati u situacije potpuno suprotne početnim, u ženstvene, čak

Kazališna fešta u Beču

KAZALIŠNI GLOBUS

Kazališna fešta u Beču

HNK Osijek: Ray Cooney, Uhvaćen u mrežu, rež. Želimir Orešković, premijera 9. svibnja 2003.

Brzi obrat

Uprizorenje Cooneyeve komedije Uhvaćen u mrežu ne pruža zapravo ništa novo. Stereotipna je i prosječna predstava ma koji njezin aspekt promatrali

Vijenac 240

240 - 15. svibnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak