Vijenac 240

Naslovnica

Daske pune zapleta

Kazalište Marin Držić Dubrovnik: Pomet, red. Ivica Kunčević

Daske pune zapleta

Sršenova rekonstrukcija očito je plod dugogodišnjega proučavanja Držićeva djela, zakonitosti njegovih zapleta, jezika i karaktera, od čijih je stalnih figura škrtaca, rasipnih sinova i okretnih slugu Vidra znao sačiniti mozaik plastično prikazane i u životu prepoznatljive ljudske menažerije

Snow Show u domovini Djeda Mraza

Izazovi prostora

Snow Show u domovini Djeda Mraza

Neobični umjetnički eksperiment crpe nadahnuće iz pradavnih rituala podizanja arhetipskih zaklona kao najranijih oblika ljudske potrebe za ekspresijom, u čemu je paradigma nekada sjedinjenih, a danas razdvojenih disciplina, arhitekture i umjetnosti

Tresla se brda, rodilo se niš’

Božo Biškupić

Tresla se brda, rodilo se niš’

Donesen je zakon o kulturnim vijećima, koji nije cjelovit. Vijeća nemaju čvrsto uporište za donošenje odluka, ni za instrumentalizaciju djelovanja. Uspostavljaju se sporadični kriteriji, nema ozbiljne analize rada vijeća, ali ono ključno što nedostaje jest analiza posljedica njihova rada za kulturu.

Neki bi redatelji ukinuli publiku

Marija Sekelez, glumica i ravnateljica kazališta Žar ptica

Neki bi redatelji ukinuli publiku

Glumačke sigurnosti nigdje nema, to je nesiguran posao a priori, a vrhunski glumci nikad neće biti zainteresirani da budu zabetonirani u jednoj kući trideset godina, kada ih više ne mogu gledati ni žena ni rođena djeca, a kamoli publika. Samo mediokriteti traže ...

Vijenac 240

240 - 15. svibnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak