Vijenac 170

Kolumne

Pavao Pavličić ULICAMA KRUŽIM

Svirači

Velimir Visković POZICIJA KRITIČARA

Art-krimić

Irena Vrkljan, Posljednje putovanje u Beč, Znanje, Zagreb, 2000.

Dalibor Foretić UVIDI-SADAŠNJOST

Čovjek festival

Festival može imati svoj naziv, ali mora nositi ime i prezime autoriteta koji je stao iza njegove umjetničke profilacije i sudbine

Pero Kvrgić STILSKE VJEŽBE

Dubrovačke ljetne varijacije

Jirí Menzel STROGO KONTROLIRANI ZAPISI

Neodoljivi šarm kazališta

Mladen Mazur JAZZ AD LIBITUM

Sumrak jednoga festivala jazza

Nakon svega što se dogodilo grčka riječ hypo — »ispod« mogla bi dobiti i negativno značenje, a eksponirani sponzor mogao bi razmisliti o budućem podupiranju te manifestacije

Ante Peterlić DEJA-VU

Motiv filmske amnezije

U povodu prikazivanja filma Amater Hala Hartleyja na HRT-u

Nives Opačić ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI

O lektoru, rode, da ti pojem

Ive Šimat Banov ŠETAJUĆI GRADOM

Glavni iz drugog plana

Sjecanje na Božu Becka

Zlatko Crnković PROŠLA BABA S KOLAČIMA

Prijateljevanje s Ivanom Kušanom

Ena

Arsen Dedić HLADNI RAT

Ena

Norveška pouka

Tomislav Kurelec FILMSKA KRONIKA

Norveška pouka

Prednost je norveške kinematografije da ona niz godina usko surađuje s ostalim skandinavskim (Švedska, Danska, Finska, Island) kinematografijama

Vijenac 170

170 - 7. rujna 2000. | Arhiva

Klikni za povratak