Vijenac 260

Film

Svjedoci nakon Berlina

FILMSKA ČETVRT

Svjedoci nakon Berlina

Momci iz Brazila

Momci iz Brazila

Božji grad (Citade de Deus), red. Fernando Meirelles

Uspavanka za Aliene

DVD: Alien Quadrilogy

Uspavanka za Aliene

Uskoro nam slijedi i Alien protiv Predatora. Spašavaj se tko može, dakako; ali ovako cjelovit podsjetnik na sve bivše dosege serijala pravodobna je utjeha

Vremenski diskontinuitet

Filmska glazba

Vremenski diskontinuitet

Izgubljeni u prijevodu (Lost in Translation), red. Sofia Coppola, sklad. Kevin Shields

Mark-Paul Gosselaar

Glumac iz sjene

Mark-Paul Gosselaar

Glumac je to koji se profilirao i udomaćio po brojnim televizijskim serijalima, recentno u Njujorškim plavcima, i koji još čeka na svoju pravu filmsku ulogu

Fatalizam ravnice

TV: Werckmeisterove harmonije (Werckmeister harmóniák)

Fatalizam ravnice

U Tarrovim kadrovima sudaraju se nadrealni prizori, s realizmom neumoljive i nepromjenjive ravnice

Završetak dominacije art-filma

Filmska kronika

Završetak dominacije art-filma

35. mađarski filmski tjedan, Budimpešta, 17. siječnja — 3. veljače 2004.

Novi indijski film ili globalno selo

Tjedan indijskog filma (9–13. veljače)

Novi indijski film ili globalno selo

Tjedan je bio okrenut takozvanom novom indijskom filmu, koji (uz inovativan, manje ekspresivan pristup realizaciji te veću estetsku senzibilnost) obilježuje i socijalno-politička osviještenost te posljedično — angažiranost; i kojem je u žarištu interesa običan čovjek u brigama svakodnevice; nikako stalno atribuirani prototipovi

Prohujalo s ratnim vihorom

tudengora (Cold Mountain)

Prohujalo s ratnim vihorom

Čini se da je Jude Law ponajbolje utjelovio svoj lik glumačkim minimalizmom, koji je u potpunoj suprotnosti također uspješnoj ekstrovertiranosti Reneé Zellweger

Prepletanje sudbina

Utrka života (Seabiscuit)

Prepletanje sudbina

Usprkos svemu, Ross ne uspijeva film u potpunosti smjestiti u povijesni kontekst, ma koliko se trudio biti pseudodokumentaran (vrlo česte crno-bijele fotografije) ili socijalno angažiran

Gledljivo i zaboravljivo

Posljednji samuraj

Gledljivo i zaboravljivo

U ovom filmu sve se, zapravo, doima kao krivotvorina, oponašanje zbiljske mitske građe od strane ljudi koji se time profesionalno bave

Suptilna tortura

Eksperiment (Das Experiment), red. Oliver Hirschbiegel

Suptilna tortura

Hirschbiegel nema hrabrosti ići do kraja. Bez obzira na sjajni ultranasilni finale, moral je filma prežvakan, a situacije plošne i kalkulirane: u svakom od nas krije se životinja, a moć nije ništa drugo no tragična iluzija

Vijenac 260

260 - 19. veljače 2004. | Arhiva

Klikni za povratak