Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film

FILMSKA ČETVRT

Esej: Trilogija Krzysztofa Kies’lowskog, Plavo, Bijelo, Crveno (Blue, Blanc, Rouge)
Poljski redatelj iznio je veliki projekt sveobuhvatnih pretenzija, sa ne mnogo slabijim rezultatom od široka postava nakana, dokazavši njime pripadnost samomu vrhu panteona suvremenih svjetskih redatelja

»Zapis«, glasilo Hrvatskog filmskog saveza, gl. ur. Diana Nenadić, posebni broj, ljeto 2003.

Film: Pier Paolo Pasolini, La ragione di un sogno, red. Laura Betti
San s razlogom Laure Betti već je uvodnim kadrovima u kojima se pretapaju valovi predolujnog mora i nakupine gradskoga smeća sugestivno ucrtao dvojnu putanju koja će bitno obilježiti Pasolinijevo stvaralaštvo i život strastveno položen na oltar prevratničkih vizija

Zagreb Film Festival
Trebalo je predugo čekati da hrvatska metropola konačno dobije nekakvu relevantniju filmsku manifestaciju oslobođenu sindroma miniciklus, koja bi obuhvatila barem dio naslova uvrštenih u programe etabliranih festivala A-lige, a da pritom ne ostane vječnim taocem regionalnoga ključa

Pirati s Kariba: Prokletstvo Crnog bisera (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl), red. Gore Verbinski
Verbinski je uskladio naoko eklektičke segmente produkcije ustrajavajući da film ne oscilira odveć ritmom ili da ne prevagne jedan od elemenata priče

Videopremijera: Četiri ratnika, Tsui Hark’s Vampire Hunters, red. Wellson Chin
Ovaj apsurdno šašav, simpatičan hongkonški b-horor u svakom slučaju vrijedi pogledati jer nikako nije loš na tipičan način, kako to nastoji implicirati većina kritike; pogotovo nije za apriorno odbacivanje

Videopremijera, Fokus, red. Neal Slavin
Fokus preispituje antisemitsko paranoidno raspoloženje u kršćanskoj Americi tijekom Drugog svjetskog rata, odnosno duboko ukorijenjenu kulturu tribalističkog

8. međunarodni festival novoga filma u Splitu
Za razliku od dugometražnih filmova u konkurenciji, oni kratkometražni ostavili su znatno slabiji dojam. Prevladavali su igrani filmovi redovito ili predvidljive ili prozaične ili jednostavno besmislene poante

Glumac iz sjene
Filmski i kazališni glumac, koji glas počesto posuđuje i nacionalnim TV-reklamama, dokumentarcima i radijskim emisijama, sin je plodnih britanskih zvijezda Nigela Davenporta i Marije Aitken — Jack Davenport (rođen 1. ožujka 1973. u Suffolku), diplomant engleskog jezika i filma na University of ...

Identitet (Identity), red. James Mangold
Snaga ansambla pomaže jasnom ocrtavanju karakterizacija u samo dva-tri poteza, poput niza znalački izvedenih krokija, što je rijetkost u žanru horor-trilera

Pijani od ljubavi (Punch-Drunk Love), red. Paul Thomas Anderson
Film je posvemašnje fokusiran na izvrsno napisan, vrhunski glumljen i s ljubavlju režiran glavni lik; pri čemu je Anderson kreirao jedan od najkompleksnijih i najzanimljivijih muških (i) likova (uopće) u filmskoj povijesti
250 - 2. listopada 2003. | Arhiva