Vijenac 250

Film

U kinima: Ludi za oružjem

FILMSKA ČETVRT

U kinima: Ludi za oružjem

Postbergmanovska trilogija

Esej: Trilogija Krzysztofa Kies’lowskog, Plavo, Bijelo, Crveno (Blue, Blanc, Rouge)

Postbergmanovska trilogija

Poljski redatelj iznio je veliki projekt sveobuhvatnih pretenzija, sa ne mnogo slabijim rezultatom od široka postava nakana, dokazavši njime pripadnost samomu vrhu panteona suvremenih svjetskih redatelja

U teoriji i praksi

U teoriji i praksi

»Zapis«, glasilo Hrvatskog filmskog saveza, gl. ur. Diana Nenadić, posebni broj, ljeto 2003.

Pasolini, strast, smrt, san

Film: Pier Paolo Pasolini, La ragione di un sogno, red. Laura Betti

Pasolini, strast, smrt, san

San s razlogom Laure Betti već je uvodnim kadrovima u kojima se pretapaju valovi predolujnog mora i nakupine gradskoga smeća sugestivno ucrtao dvojnu putanju koja će bitno obilježiti Pasolinijevo stvaralaštvo i život strastveno položen na oltar prevratničkih vizija

Nikad ne reci nikad

Zagreb Film Festival

Nikad ne reci nikad

Trebalo je predugo čekati da hrvatska metropola konačno dobije nekakvu relevantniju filmsku manifestaciju oslobođenu sindroma miniciklus, koja bi obuhvatila barem dio naslova uvrštenih u programe etabliranih festivala A-lige, a da pritom ne ostane vječnim taocem regionalnoga ključa

Mač u vještoj ruci

Pirati s Kariba: Prokletstvo Crnog bisera (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl), red. Gore Verbinski

Mač u vještoj ruci

Verbinski je uskladio naoko eklektičke segmente produkcije ustrajavajući da film ne oscilira odveć ritmom ili da ne prevagne jedan od elemenata priče

Šašava pustolovina

Videopremijera: Četiri ratnika, Tsui Hark’s Vampire Hunters, red. Wellson Chin

Šašava pustolovina

Ovaj apsurdno šašav, simpatičan hongkonški b-horor u svakom slučaju vrijedi pogledati jer nikako nije loš na tipičan način, kako to nastoji implicirati većina kritike; pogotovo nije za apriorno odbacivanje

Preispitivanje mržnje

Videopremijera, Fokus, red. Neal Slavin

Preispitivanje mržnje

Fokus preispituje antisemitsko paranoidno raspoloženje u kršćanskoj Americi tijekom Drugog svjetskog rata, odnosno duboko ukorijenjenu kulturu tribalističkog

Alternativci u akciji

8. međunarodni festival novoga filma u Splitu

Alternativci u akciji

Za razliku od dugometražnih filmova u konkurenciji, oni kratkometražni ostavili su znatno slabiji dojam. Prevladavali su igrani filmovi redovito ili predvidljive ili prozaične ili jednostavno besmislene poante

Jack Davenport

Glumac iz sjene

Jack Davenport

Filmski i kazališni glumac, koji glas počesto posuđuje i nacionalnim TV-reklamama, dokumentarcima i radijskim emisijama, sin je plodnih britanskih zvijezda Nigela Davenporta i Marije Aitken — Jack Davenport (rođen 1. ožujka 1973. u Suffolku), diplomant engleskog jezika i filma na University of ...

Nepredvidljiva veleslagalica

Identitet (Identity), red. James Mangold

Nepredvidljiva veleslagalica

Snaga ansambla pomaže jasnom ocrtavanju karakterizacija u samo dva-tri poteza, poput niza znalački izvedenih krokija, što je rijetkost u žanru horor-trilera

Sinkretistički opijat

Pijani od ljubavi (Punch-Drunk Love), red. Paul Thomas Anderson

Sinkretistički opijat

Film je posvemašnje fokusiran na izvrsno napisan, vrhunski glumljen i s ljubavlju režiran glavni lik; pri čemu je Anderson kreirao jedan od najkompleksnijih i najzanimljivijih muških (i) likova (uopće) u filmskoj povijesti

Vijenac 250

250 - 2. listopada 2003. | Arhiva

Klikni za povratak