Vijenac 227

Film

Nostalgija u kinu

FILMSKA ČETVRT

Nostalgija u kinu

Odisej i Ana Karenjina

Damir Radić

Odisej i Ana Karenjina

Zvuk mora (Son de mar), red. Bigas Luna

Lov na Oskara

Katarina Marić

Lov na Oskara

Put u propast (Road to Perdition), red. Sam Mendes

Vicko Ruić

Portret redatelja

Vicko Ruić

Ruićevi filmovi svoju inspiraciju nalaze u srednjoeuropskoj literaturi, onoj koja u naizgled svima prepoznatljivom zbiljskom okruženju nalaze jezu, stravu, užas, dakle, onoj literaturi i onoj tradiciji koja fantastično, nadnaravno nalazi u interakciji između senzibilnog pojedinca i zbiljnosti

Bečka egzotika

Tjedan austrijskog angažiranog filma, 28. listopada–4. studenoga 2002.

Bečka egzotika

Razumijevajući žrtve, austrijski autori dokidaju temelje nesnošljivosti; umjesto da upiru prstima u vlastite sunarodnjake na velikom platnu, počesto će izvođenje zaključaka prepuštati sunarodnjacima koji ispred tog platna sjede

Razmaženost s raskoši

Alkemija animacije: Lilo & Stich

Razmaženost s raskoši

Glavni animatori male Lilo su Zoran Cesar i Branko Mihanović

Uskrsnuće i potonuće

Kino

Uskrsnuće i potonuće

Noć vještica: Uskrsnuće (Halloween: Resurection), red. Rick Rosenthal

Seriozna akcija

Tko sam ja?

Seriozna akcija

Bourneov identitet (The Bourne Identity), red. Doug Liman

Crni narcis

Ante Peterlić: DÉJÁ - VU

Crni narcis

Kad je u filmu uloga – glavna?

Hrvoje Turković: FILMOLOŠKE MARGINALIJE

Kad je u filmu uloga – glavna?

Vijenac 227

227 - 14. studenoga 2002. | Arhiva

Klikni za povratak