Vijenac 227

Kazalište

Borba za Rushdiea

KAZALIŠNI GLOBUS

Borba za Rushdiea

Stradali u školskoj nesreći

Damir Bartol Indoš, House of Extreme Music Theatre:

Stradali u školskoj nesreći

Sat vremena Školskog autobusa tek je formalno zaokružena cjelina, iako je zapravo tek okvir za sve ono što je u nju trebalo biti upisano, a nije

U vrhunskom društvu

42. MESS

U vrhunskom društvu

Festival je otvorio Robert Wilson, jedan od najslavnijih redatelja današnjice, čiji Woyzeck (uz bitnu ulogu glazbe Toma Waitsa i Kathleen Breenan) u produkciji danskoga kazališta Betty Nansen sasvim jasno i pokazuje zašto je Wilson svjetski vrh

San iz pepela prošlosti

ZHM: Tilla Durieux, Tillina kutija, red. Dubravka Crnojević Carić

San iz pepela prošlosti

Najveća vrlina ove predstave zapravo jest u uspješnu predočavanju atmosfere — neprestano povišene, nemirne, pomalo i klaustrofobične, na razdjelnici između realizma i oniričkog

Šank je moj spas

Pula: Borislav Vujčić, Asfodel, red. Jasmin Novljaković

Šank je moj spas

Dobili smo plošna i neartikulirana dramska lica, dramsku situaciju koja je naprosto dosadna u svih stotinjak minuta predstave

Ostalo je glazba

Zvonimir Mrkonjić

Ostalo je glazba

Kada Pero Kvrgić počne glumiti vojvodu od Mantove s glasom Giuseppea di Stefana, on doživljava svoju mnogoput viđenu preobrazbu u raspojasana dionizijskoga genija glume

Bombardiranje kazališnim izazovima

Jesenji festival u Parizu

Bombardiranje kazališnim izazovima

U režiji Claude Regyja 4. 48 Psychosys je monodrama u kojoj Huppertova tek u nekoliko scena dijalošku pomoć dobiva od glumca Gerarda Watkinsa

Vijenac 227

227 - 14. studenoga 2002. | Arhiva

Klikni za povratak