Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS
Najmanja, ali najsnažnija predstava sezone, kako ju je nazvala talijanska kritika, Natura morta in un fosso (Mrtva priroda u kanalu), Fausta Paravidina igrana u udinskom kazalištu Contatto, duboko se dojmila publike.
HNK Rijeka: Šteta što je kurva, John Ford
Ono što najviše bode oči potpuna je nemuštost u kretnjama glumaca (koje im je vrlo očito sugerirala redateljica), što pojedine tragične prizore čini upravo smiješnima

Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Šta je smiješno, bando lopovska?, Miljenko Jergović
Kovačević je barem likovima uspio izreći nekoliko ključnih dijagnoza o ljudima koji u televizijskoj sapuničastoj fikciji traže spas ili barem zaborav, dok u Jergovića sapunica ostaje samo mjehur napuhan lošim i neaktualnim političkim vicevima

HNK Osijek: Kažiprst, Borislav Vujčić
U svim sustavima prisutna povezanost seksa i politike, ovdje je dobila nepotrebno naglašenu, bizarnu, a u odnosu prema seksualnosti pomalo kolebljivu dimenziju iza koje se krije muški šovinizam

HK Pečuh: Zašto sam vam lagala, Julijana Matanović
Nostalgična su sjećanja, tople intimne pričice neizbježno protkane potragom za ljubavlju, kojima je prožet cijeli roman, ustupile mjesto žučnu obračunu s Lidijom, egzistencijalnom kriku frustrirane žene

Dani slovenske kulture u Puli
Svladati gotovo prazno gledalište, valjda je jedna od emocionalno najtežih zadaća umjetnika

Igor Ružić
»Kazalište« 7-8/2001, AGM, ur. Sanja nikčević

Igor Ružić
»Hrvatsko glumište« 15-16/2001, HDDU

Povijest hrvatskoga glumišta
Eliza Gerner, Kazalište kao sudbina: hrvatske dramske dive, Hena com, Zagreb, 2001.

Pero Kvrgić: STILSKE VJEŽBE
...ne samo našim suvremenim Ostapima Benderima pred oslijepljelom gospodom porotnicima nego, čini se, i kazališnim gostovanjima u inozemstvo
211 - 4. travnja 2002. | Arhiva