Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kolumne

Vinko Penezić: IZAZOVI PROSTORA
Koncept susreta Istoka i Zapada, kao svojevrsna transpozicija dualističkoga svjetonazora (yin-yang), možda je najočigledniji u stvaralaštvu Fumihika Makija (r. 1928).

Ante Peterlić: DÉJÁ - VU
U povodu ciklusa filmova na HTV-u

Bosiljka Perić-Kempf: KONCERTNA KRONIKA
U tumačenju lirskih mjesta Brahmsove partiture Lill je pokazao izvanrednu tankoćutnost, koja se otkrila kroz profinjeno tonsko i agogičko nijansiranje, te oblikovanje savršeno kontrolirane kvalitete tona. Riječju, bila je to demonstracija pijanizma najvišeg ranga, kakav se u Zagrebu, nažalost, tek povremeno čuje

Mladen Mazur: JAZZ AD LIBITUM
U jazz se počela uvlačiti folk-glazba Srednje i Južne Amerike, pa slijedom toga i neke druge etno-pojave

Ante Batinović: ROKORAMA
O lavandi i odbijanju milijun maraka!

Aleksandar Kostadinov: GLOB@LNO

Dalibor Brozović: PRVO LICEJEDNINE
Ministarstvo prosvjete i športa raspisalo je »Natječaj za odabir rukopisa školskoga pravopisa hrvatskoga jezika«

Nives Opačić: ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI
Tisuća znači debela stotina. Od tih masnih somova nekom padne i mrak na oči

Pero Kvrgić: STILSKE VJEŽBE
Bio je to pokušaj montažne atrakcije totalnoga kazališta, kontrapunktiranje ekstatične žestine igre s humorom i tišinom

Velimir Visković: POZICIJA KRITIČARA
Stanko Andrić, Dnevnik iz JNA, Durieux, Zagreb, 2000.

Vice Vukov: 30 GODINA POSLIJE
U godini 1971, koja je u povijest ušla kao vrhunac hrvatskog proljeća, ali i kao godina njegova pada, imali smo, kao s neba poslane, dvije velike nacionalne obljetnice

Pavao Pavličić: ULICAMA KRUŽIM
Čini mi se da slikari — barem moderni — onda kad slikaju grad, na svojim platnima radije prikazuju kišu nego sunce.

Ante Stamać: MOJE MOTRIŠTE
Otto Pöggeler, Zagrebačka predavanja, Biblioteka Filozofskog fakulteta D. I., Filozofsko-teološki institut Družbe Isusove, HAUZ, Zagreb, 1999.
191 - 28. lipnja 2001. | Arhiva