Vijenac 185

Glazba

Moskovska čarolija

Bosiljka Perić-Kempf: KONCERTNA KRONIKA

Moskovska čarolija

Muziciranje Moskovskih solista najvišeg je ranga, a na publiku koja je poput zagrebačke, naviknuta na razinu izvođenja znatno ispod kriterija kojima se rukovodi Bashmet sa svojim ansamblom, to muziciranje djeluje poput čarolije

Postmoderni jazz kao dezideologizirana revolucija

Glazbeni gost: Nikša Gligo

Postmoderni jazz kao dezideologizirana revolucija

CD Avanti! Giovanni Mirabassi, Piano solo, Sketch Studio (SKE 333015), Pariz, 2001.

CRO Patria 2001.

Amateri i profesionalci

Novi zvuci hrvatske zborske sakralne glazbe

Treptaji Schumannova duha

Bosiljka Perić-Kempf

Treptaji Schumannova duha

Robert Schumann, P. Berman, violina, A. Mikhailuk, glasovir, izd. Phoenix

Bosiljka Perić-Kempf

Dopadljivi kontrabasi

Offenbach, Šest dua za violončela, Zagrebački duo kontrabasista, Tutico Classic 3

GLAZBENI DOGAĐAJI

Počinje MBZ!

U četvrtak, 19. travnja, počinje 21. Muzički biennale Zagreb, međunarodni festival suvremene glazbe

Opera oskarovca otvara Muzički biennale Zagreb

GLAZBENI GLOBUS

Opera oskarovca otvara Muzički biennale Zagreb

Dobitnik ovogodišnje nagrade Oscar Američke filmske akademije u kategorijama najbolje filmske glazbe i najbolje pjesme u filmu kinesko je američki skladatelj Tan Dun

VITALNO

Aleksandar Kostadinov

VITALNO

Knjiga: Darko Glavan & Hrvoje Horvat, Sve je lako kad si mlad (autorizirana biografija)

Unikatna pojava

Ante Batinović: ROKORAMA

Unikatna pojava

O stvaralaštvu Arsena Dedića

Jazz CD-kutak

Hommage Chetu Bakeru

Philip Catherine Trio, Featuring Tom Harrell and Hein Van De Geyn, I Remember You — Dedicated To The Memory of Chet Baker, Criss Cross Jazz, 1048 CD

Licencije i dotacije

Mladen Mazur: JAZZ AD LIBITUM

Licencije i dotacije

Jazz naime kao integralni dio našega glazbenog života, pa tako i naše glazbene kulture uopće, zauzima, čini se još marginalni i nerijetko krivo valoriziran pristup u razmišljanjima onih koji drže kasu

Najveći je rizik ne riskirati

Razgovor: Janez Lotrič

Najveći je rizik ne riskirati

Janez Lotrič posljednjih dvadesetak godina izravno sudjeluje u stvaranju hrvatskog opernog života, i danas nema nikakve dvojbe da bi bez njegova prinosa naša operna scena bila u mnogočemu siromašnija

Vijenac 185

185 - 5. travnja 2001. | Arhiva

Klikni za povratak