Vijenac 316

Kazalište

Dramski anakronizam

GSK Kerempuh i Glumačka družina Njarnjasi, Vladimir Stojsavljević, prva žena, druga žena, red. Vladimir Stojsavljević

Dramski anakronizam

Crna Stojsavljevićeva komedija u jednome činu stilski varira od realističke scenske konvencije do (također danas omiljene) apsurdne groteske, replike od duhovitih i satirično oštrih do istrošenih, banalnih i gotovo trivijalnih

Korak naprijed — dva natrag

Talijanska drama HNK Ivana pl. Zajca Rijeka, Sardou – Moreau – Scaramuzza, Madame Sans–G ee ne, red. Alessandra Scaramuzza

Korak naprijed — dva natrag

Riječka Madame Sans–Gee ne ostala je nemoćno visjeti između suhoparne faktografije i nemušte artificijelnosti

SLUČAJ ILI...?

Test! – 7. međunarodni festival studentskog kazališta i multimedije umjetnosti, Zagreb, 3 – 8. travnja 2006.

SLUČAJ ILI...?

Francuska inačica Aiaxaie nudi vizualno izazovniju i redateljsko–dramaturški inovativniju koncepciju, poduprtu izvrsnim i energičnim glumačkim ansamblom

Na oblaku mašte

Kazalište Mala scena, Zagreb, Ivica Šimić, Padobranci, red. Ivica Šimić

Na oblaku mašte

Od zadirkivanja do zlostavljanja

KAZALIŠTE VIROVITICA, ZLATKO KRILIĆ, ŠALA MALA, RED. ZLATKO KRILIĆ

Od zadirkivanja do zlostavljanja

Teatar &TD, Anton Pavlovič Čehov, Tri sestre, red. Dario Harjaček

Poslije svršetka igre

Redatelj u izvrsnoj suradnji s glumicama, a potom i publikom, koja im je u neposrednoj blizini, nastoji pristupiti Čehovu putem iskustva teatra apsurda i fizičkog teatra gradeći skicu koja bi sudbinu sestara predočila u današnjem vremenu

Poljski novi val

KAZALIŠNI GLOBUS

Poljski novi val

Nedjelatna i razorna strast

Gostovanje u ZKM–u: Kazalište Seinendan iz Japana, Jean Racine, Fedra, red. François–Michel Pesenti

Nedjelatna i razorna strast

Predstava koja nastaje spajanjem Pesentijeva kazališnog stila, Racineove tragedije i japanskog ansambla sukob je različitih tipova formalizma

Neurotičari iz susjedstva

DRAMSKO KAZALIŠTE GAVELLA: STEVEN BERKOFF, KVETCH, RED. DRAŽEN FERENČINA

Neurotičari iz susjedstva

Izborom izvrsnoga dramskog komada, potom izborom prostora igre (atrij kazališta Gavella), odličnom glumačkom podjelom, kao i solidnim izborom ostatka autorskoga tima predstave, Ferenčina je Kvetchom potpisao svoju dosad najuspješniju kazališnu režiju

Vijenac 316

316 - 13. travnja 2006. | Arhiva

Klikni za povratak