Vijenac 307

Kazalište

Stradali van Itallie i Dorfman

KAZALIŠNI GLOBUS

Stradali van Itallie i Dorfman

Donald Churchill, Soboslikar, red. Stojan Matavulj Lako i razbarušeno

GK Joza Ivakić Vinkovci:

Donald Churchill, Soboslikar, red. Stojan Matavulj Lako i razbarušeno

Najkvalitetniji dio predstave je tročlani glumački ansambl koji, unatoč tipiziranim likovima, nailazi prostor za njihovu individualizaciju

Hobotničini kraci

GDK Gavella: Mate Matišić, Sinovi umiru prvi, red. Božidar Violić

Hobotničini kraci

Nestabilna (neujednačena) groteska, koju će svatko odčitati ovisno o svom poimanju ne samo umjetnosti nego i recentne prošlosti, pa i aktualne politike

Raste trava zelena

Komentar:

Raste trava zelena

Može li barunicu Castelli interpretirati estradna zvijezda? Možda i može, ali ne u Hrvatskom narodnom kazalištu

Jednosmjerno u dosadu

HNK Osijek: Ivo Kozarčanin, Sam čovjek, red. Tomislav Pavković

Jednosmjerno u dosadu

Ono što u predstavi vrijedi dojmljiv je nastup Ivana Glowatzkog, no on nije uspio spasiti predstavu

Ukočeni osmijeh

Hrvatska drama HNK Ivana pl. Zajca Rijeka: Georges Feydeau: MAGARAC, red. Laslo Keseg

Ukočeni osmijeh

Zaključno, s obzirom na rezultate prethodnih sezona, od Hrvatske drame HNK Ivana pl. Zajca očekivali bismo i trebamo očekivati više i bolje od ovakva Magarca

Žar crvene zemlje

Talijanska drama HNK Ivana pl. Zajca Rijeka: Ugo Betti, Zločin na kozjem otoku (Delitto all’isola delle capre), red. Damir Zlatar Frey

Žar crvene zemlje

Zločin na kozjem otoku još je jedna sjajna predstava u bogatu Freyevu opusu, no što je možda još i važnije — ona otvara neke nove vidike za budućnost Talijanske drame

Bajadera u Komediji

Teatroskop

Bajadera u Komediji

Dodir s beskrajem

Zagrebačko kazalište mladih: Vrata do, red. Rene Medvešek

Dodir s beskrajem

S poznatim smislom za ritam i punim osjećajem mjere, Medvešekova predstava ostavlja prostore nedorečenosti kao poticaje za življu suradnju s gledalištem

DOBRE I LOŠE VIJESTI

HNK Split: Renato Baretić, Osmi povjerenik, red. Ivica Kunčević

DOBRE I LOŠE VIJESTI

Dramatizatori su zašli u pustolovinu preko svojih (odnosno kazališnih) mogućnosti. Rezultat je dosadna predstava u kojem je gledatelju oduzeta mašta

Bez kapitala

Teatar &TD: Das Kapital, red. Nataša Lušetić

Bez kapitala

Potencijal teme i izvođača nudi mnogo više no što je u zbilji i ostvareno. Predstava se tako našla u diskrepanciji između tendirana i onoga što je zaista prikazano na sceni

Vijenac 307

307 - 22. prosinca 2005. | Arhiva

Klikni za povratak