Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Glazba

Koncertno ljeto 2005
Kad već nije bilo previše kupanja (osim u kiši), barem su i oni manje skloni ozbiljnim glazbenim doživljajima Splitskog ljeta i Dubrovačkih ljetnih igara mogli uživati u glazbenoj kulturi — makar i onoj, uvjetno rečeno, popularnoj

CD JAZZ: BILLY CHILDS, PORTRAIT OF A PLAYER, Windham Hill Jazz

GLAZBOSKOP

Mladen Mazur: JAZZ AD LIBITUM
In memoriam — Albert Mangelsdorff (1928–2005)
MUZIKOLOGIJA
Igor Gjadrov, Umijeće dirigiranja, Music Play, Zagreb, 2005.

DUBROVAČKE LJETNE IGRE — GLAZBENI PROGRAMI
Protekle Dubrovačke ljetne igre donijele su mnoštvo naznaka da će iduće biti još bolje, da će se propusti izbjeći, a veliki umjetnici poput Goto Midori, Dubravke Tomšič-Srebotnjak, Radovana Vlatkovića i Renate Pokupić sudjelovati u većem broju, uz promišljeniji izbor mladih umjetnika

Od koncerta do koncerta
Baštineći znanje i iskustvo nekoliko naraštaja prve hrvatske gradionice orgulja, harmonija i glasovira, i dvanaesto izdanje festivala Heferer na djelotvoran je način spojilo stara, restaurirana i rekonstruirana povijesna glazbala s onima nastalim u radionici majstorske obitelji

Rođenje (Birth), red. Jonathan Glazer, sklad. Alexandre Desplat
Desplat nikada u potpunosti ne sugerira mračna uvjerenja, pa čak ni kada Anna, slušajući koncert klasične glazbe (koju je skladao Desplat), doživljava emocionalni slom

Otok (The Island), red. Michael Bay, sklad. Steve Jablonsky
I znanstvenofantastične priče priče su o ljudima, pa orkestralna glazba pruža nužnu toplinu. Jablonsky o tome nije odveć razmišljao

51. SPLITSKO LJETO — GLAZBENI PROGRAM
Uvažavajući Bajamontijev dramaturški osjećaj, redatelj Petar Selem već je prepoznatljivom minimalističkom manirom uspio osnažiti dojam čuda koje se zbiva u prisutnosti hrvatskog doseljenika. Ne želeći suvišnim dinamizmom opteretiti odnose među akterima na sceni, Selem apostrofira etičku dimenziju sadržaja i profila protagonista odmjereno ...
300 - 15. rujna 2005. | Arhiva