Vijenac 300

Glazba

IZVANSEZONSKA ŽIVOST

Koncertno ljeto 2005

IZVANSEZONSKA ŽIVOST

Kad već nije bilo previše kupanja (osim u kiši), barem su i oni manje skloni ozbiljnim glazbenim doživljajima Splitskog ljeta i Dubrovačkih ljetnih igara mogli uživati u glazbenoj kulturi — makar i onoj, uvjetno rečeno, popularnoj

Podcijenjeni glazbenik

CD JAZZ: BILLY CHILDS, PORTRAIT OF A PLAYER, Windham Hill Jazz

Podcijenjeni glazbenik

Izvanserijski trombonist

Mladen Mazur: JAZZ AD LIBITUM

Izvanserijski trombonist

In memoriam — Albert Mangelsdorff (1928–2005)

MUZIKOLOGIJA

Potreban udžbenik

Igor Gjadrov, Umijeće dirigiranja, Music Play, Zagreb, 2005.

SLAVNI I MLADI

DUBROVAČKE LJETNE IGRE — GLAZBENI PROGRAMI

SLAVNI I MLADI

Protekle Dubrovačke ljetne igre donijele su mnoštvo naznaka da će iduće biti još bolje, da će se propusti izbjeći, a veliki umjetnici poput Goto Midori, Dubravke Tomšič-Srebotnjak, Radovana Vlatkovića i Renate Pokupić sudjelovati u većem broju, uz promišljeniji izbor mladih umjetnika

O glazbi u (ne)čistim silama

Od koncerta do koncerta

O glazbi u (ne)čistim silama

Baštineći znanje i iskustvo nekoliko naraštaja prve hrvatske gradionice orgulja, harmonija i glasovira, i dvanaesto izdanje festivala Heferer na djelotvoran je način spojilo stara, restaurirana i rekonstruirana povijesna glazbala s onima nastalim u radionici majstorske obitelji

GLAZBENI GLOBUS

Preminuo Ray Nordstrand

Unutarnji sukob

Rođenje (Birth), red. Jonathan Glazer, sklad. Alexandre Desplat

Unutarnji sukob

Desplat nikada u potpunosti ne sugerira mračna uvjerenja, pa čak ni kada Anna, slušajući koncert klasične glazbe (koju je skladao Desplat), doživljava emocionalni slom

U TUĐOJ MREŽI

Otok (The Island), red. Michael Bay, sklad. Steve Jablonsky

U TUĐOJ MREŽI

I znanstvenofantastične priče priče su o ljudima, pa orkestralna glazba pruža nužnu toplinu. Jablonsky o tome nije odveć razmišljao

Za pamćenje i zaborav

51. SPLITSKO LJETO — GLAZBENI PROGRAM

Za pamćenje i zaborav

Uvažavajući Bajamontijev dramaturški osjećaj, redatelj Petar Selem već je prepoznatljivom minimalističkom manirom uspio osnažiti dojam čuda koje se zbiva u prisutnosti hrvatskog doseljenika. Ne želeći suvišnim dinamizmom opteretiti odnose među akterima na sceni, Selem apostrofira etičku dimenziju sadržaja i profila protagonista odmjereno ...

Vijenac 300

300 - 15. rujna 2005. | Arhiva

Klikni za povratak