Vijenac 282

Likovnost

Izložbe

LIKOVNI GLOBUS

Izložbe

Schubert kao sapun

IZLOŽBA STARI BEČ. GRAD KOJEG NIJE BILO, WIEN MUSEUM U KÜNSTLERHAUSU, BEČ, 25. STUDENOGA 2004 - 28. OŽUJKA 2005.

Schubert kao sapun

Od rana koje mu je nanio Drugi svjetski rat Beč se oporavljao vrlo sporo, i to isključivo zahvaljujući međunarodnoj pomoći. No, do kritičkog suočavanja s NS-prošlošću nije nikada došlo. Umjesto toga ponovno su otkriveni već postojeći klišeji. Ljudi su rado citirali dobro ...

Tri u jednoj

IZLOŽBA RUBENS U BEČU, LIECHTENSTEIN MUSEUM, KUNSTHISTORISCHES MUSEUM, GEMÄLDEGALERIE DER AKADEMIE DER BILDENDEN KÜNSTE, BEČ, 5. PROSINCA 2004 - 27. VELJAČE 2005.

Tri u jednoj

Vidjeti Rubensa u Beču, osim što je on sam senzacionalan, nije nikakva senzacija. U ozračju božićnih sajmova i konzumacije velikih količina punča tri su muzeja tek skupila na hrpu nešto što nikada nije bilo predviđeno za suživot na jednom mjestu, pa glasno ...

Madone osvajaju london

IZLOŽBA RAFAEL OD URBINA DO RIMA, NACIONALNA GALERIJA, LONDON, DO 16. SIJEČNJA 2005.

Madone osvajaju london

Kustosica Carol Plazzotta kaže kako je ova izložba vjerojatno neponovljiva, jer je vrlo teško posuditi djela starih majstora, posebice slike slikane na drvenoj podlozi, koje su za transport i promjenu ambijenta mnogo osjetljivije od slika na platnu. To je ujedno odgovor onim ...

»ŽIVOT UMJETNOSTI«, BR. 71/72, INSTITUT ZA POVIJEST UMJETNOSTI, ZAGREB, 2004.

Mnogo više od stručne informacije

Umjesto niza tekstova koji rutinski inertno prate i obuhvaćaju razdoblje likovnih događanja od izlaženja jednoga broja časopisa do drugoga, težište je koncepcije prebačeno na problemske tekstove koji se bave iznimno aktualnim temama i načinima interpretacije nekih likovnih fenomena, kojih smo tek nedavno ...

Kuća za velike projekte

VESNA KUSIN, RAVNATELJICA GALERIJE KLOVIĆEVI DVORI

Kuća za velike projekte

Galerija Klovićevi dvori najveći je izložbeni prostor ne samo u Zagrebu nego u čitavoj Hrvatskoj. I kad u njoj već nije završio Muzej Mimara, onda se ona treba koristiti upravo kao galerijski prostor, ali ne tako da joj se značaj usitnjava nizom ...

Pet generacija, pet umjetnika

IZLOŽBE SPLITSKE ŠKOLE LIKOVNIH UMJETNOSTI, SALON GALIĆ, SPLIT, 5-12. STUDENOGA2004, IZLOŽBENI SALON IZIDOR KRŠNJAVI, ZAGREB, 17-30. STUDENOGA 2004.

Pet generacija, pet umjetnika

Nedvojbeno je da su se tijekom stoljeća mijenjale metode poučavanja, da su danas bogatiji i raznovrsniji materijal i tehnologije. No jedno je ostalo isto - poticanje umjetničke slobode i razvijajanje učeničke kreativnosti. I to je je ono što čini vis vitalis stoljeće ...

Trijenalski otisci i odjeci

GRAFIČKA MAPA DEVETERO AUTORA, KABINET GRAFIKE HAZU, ZAGREB, 9-22. PROSINCA 2004.

Trijenalski otisci i odjeci

Devet izabranih autora proizašlo je iz Trećega zagrebačkog trijenala grafike, koji je održan tijekom svibnja, lipnja i srpnja 2003. godine. Umjetnici koji su napravili grafike za mapu su Zdenka Pozaić, Ana Vivoda, Jasna Šikanja, Dora Kovačević, Edo Murtić, Hamo Čavrk, Zlatko Keser ...

Miksanje manirizma

SLIKE I RIJEČI TOMISLAVA MARIJANA BILOSNIĆA: KNJIGE METAMORFOZE I 33; IZLOŽBA POLLOCKOVA SVJETLOST, EUROPSKI DOM, ZAGREB, DO15. SIJEČNJA 2005.

Miksanje manirizma

Dok se u Metamorfozama ograničio isključivo na crnu i bijelu te ponajviše iskušava izražajne mogućnosti linije, u 33 će plohe svojih slikarskih konstrukcija oživljavati bojom - žutom, oker, plavom i napose krvavocrvenom. Jedan od glavnih motiva jest posve reduciran i pojednostavnjen ljudski ...

Ritam beskonačnoga

SJEĆANJE: JULIJE KNIFER (23. TRAVNJA 1924, OSIJEK - 7. PROSINCA 2004, PARIZ)

Ritam beskonačnoga

Ograničenoj ljudskoj egzistenciji lišenoj esencijalnoga smisla suprotstavio je totalnu oslobođenost od smisla. Ništa nije zatvoreno, kretanje se odvija u svim smjerovima, nema napredovanja niti nazadovanja, početka ili kraja

Spektakl suvremene umjetnosti

ENIGMA OBJEKTA, IZ ZBIRKE NACIONALNOG MUZEJA MODERNE UMJETNOSTI CENTRA GEORGES POMPIDOU, PARIZ ZAGREB, KLOVIĆEVI DVORI, 17. PROSINCA 2004 - 20. VELJAčE 2005.

Spektakl suvremene umjetnosti

Sve u svemu, stigla nam je potvrda da Zagreb ima želje, volje i mogućnosti ugostiti velike izložbe iz Europe i svijeta. Pitanje je samo jesmo li te potvrde, i u kolikoj mjeri, sami svjesni i jesmo li pripravni i dalje izdvajati novac ...

Vijenac 282

282 - 23. prosinca 2004. | Arhiva

Klikni za povratak