Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

HNK OSIJEK: IVANA SAJKO, NARANČA U OBLACIMA, RED. FRANKA PERKOVIĆ, 7. PROSINCA 2004.
Pregršt velikih tema u jednoj malenoj drami može djelovati pretenciozno, čak besmisleno, da nije odmaka koji u osječkoj izvedbi Naranče ipak nije razrađen u dovoljnoj mjeri

TEATROSKOP

TEATAR OMEGA: NISMO SVI ZA RAJ; ARIJANA ČULINA: NEMOJ SE RODIT KA ŽENSKO; TEATAR 54: TUŽNA PRIČA O PIRAMI I TIZBI
Između vulgarizma i eksploatacije, nijedna od spomenutih produkcija nije iznevjerila svoju publiku

MIROSLAV KRLEŽA, NA RUBU PAMETI, MONODRAMA U IZVEDBI DRAGANA DESPOTA U MUZEJU GRADA ZAGREBA
U Despotovu nastupu melankolija erotskih motiva obogaćuje intimni ton, a glazba Arsena Dedića stvara ozračje povjerenja i tuge. Više je tu osamljeničke lamentacije nego revolta i prosvjeda

KAZALIŠTE MARINA DRŽIĆA: VANČA KLJAKOVIĆ, TEŠTAMENAT, RED. IVAN LEO LEMO
Dubrovačko je kazalište dobilo komediju koja nije osobita novost, niti izaziva dubokoumna razmišljanja, no britkim mediteranskim humorom može privući publiku

HNK U VARAŽDINU: TOMISLAV ZAJEC, JOHN SMITH, PRINCEZA OD WALESA, RED. ANSAMBL
Osnovni je pak propust predstave u tome što nije uključila moderni masmedijski fatum u njegovoj sposobnosti da od pojedinca napravi fantazam nekog od svojih mitova

JASEN BOKO, KAKO JE TONKICA KUPOVALA KRUH, KAZALIŠTE MALA SCENA, RED. MATEJA KOLEŽNIK
Izbor redateljice bio je pravi pogodak, što su shvatili i glumci, koji očito uživaju u zadanom kreveljenju

XV. KRLEŽINI DANI, OSIJEK, 7-10. PROSINCA 2004.
Prema dobrim običajima Krležinih dana, svake godine na skupu sudjeluje i jedan hrvatski dramatičar, a ove je godine o svom dramskom stvaralaštvu i udjelu u kazališnom životu govorio Čedo Prica
282 - 23. prosinca 2004. | Arhiva