Vijenac 274

Likovnost

Izložbe

LIKOVNI GLOBUS

Izložbe

PERISTIL OPET CRVEN...

ArtiST Now: Jedan podzemni vrt, Dioklecijanovi podrumi, Split, 2-24. rujna 2004.

PERISTIL OPET CRVEN...

Na poziv kustosice Čakić iz Nizozemske je stigao Ulay, umjetnik svjetskoga glasa i velikoga eksperimentalnog iskustva. U nekoliko dana, koliko je boravio u Splitu, napravio je radove in situ koji su možda najizravnije interpretirali zatečenu situaciju i zadanu temu. Izveo je dva ...

Pod prstima, od žice

Sanja Sašo, Muzej Mimara, Zagreb, 21. srpnja-15. kolovoza 2004.

Pod prstima, od žice

Pod prstima, od žice, Sanja Sašo stvara, bez skice ili živog modela, obrise muških i ženskih tijela, gotovo pa savršeno oblikovanih i strukturiranih. Srebrna i zlatna žičana tijela u neraskidivoj vezi sa svjetlom koje ih obasjava i prodire kroz njihovu strukturu lebde ...

Mali prinos velikoj baštini

Marica Balabanić Fačini, Margita Cvijetinović Starac, Trsatska gradina, Pomorski i povijesni muzej Hrvatskoga primorja, Rijeka, 2004.

Mali prinos velikoj baštini

Pomorski i povijesni muzej Hrvatskoga primorja Rijeka nedavno objavljenim vodičem Trsatska gradina podsjeća na činjenice prošlosti i mogućnosti današnjice

Izložba Kristiana Kožula, Galerija Rigo, Novigrad, kolovoz 2004.

Čipka i zlato

Angažman se tu ugodno spaja s dekoracijom, kič zanatske produkcije i elaborirani artificijelni objekti uklapaju se u mentalne gabarite konceptualne umjetnosti...«

Vesela dinamika boja

Dino Trtovac, Slika u kontinuitetu, Zagreb, Muzej Mimara, ljeto 2004.

Vesela dinamika boja

Umjetnički oblici koji nastaju iz kista Dina Trtovca dosta podsjećaju na cijelu veliku inauguracijsku izložbu Einbildung u Kunsthausu u Grazu prošle godine, koja se bavila isključivo perceptivnim elementima u modernoj i suvremenoj umjetnosti te bojom koja postaje konstruktivni element u času prolaska ...

Fino modeliranje geste

Viktor Popović, Galerija Moria, Stari Grad na Hvaru, 4-18. rujna 2004.

Fino modeliranje geste

Tretiranje površine važan je segment eksperimentalnoga procesa umjetnika. On sada površinu na koju je reagirao guli s predmeta (važno je zapaziti kako sâm ogoljeni predmet ne odaje onaj ključni ultimo tocco kakav se prepoznaje u tradicionalnoj skulpturi!). Izvan oblikovnih interpretacija moguće je ...

Glina, peći i talenti

Izložba Recentna hrvatska keramika, Gradska galerija, Labin, rujan 2004.

Glina, peći i talenti

Za hrvatsku likovnu javnost keramika još nije dovoljno ekskluzivan umjetnički materijal i medij, i stoga predana i uporna inicijativa Marine Baričević zaslužuje posebnu pozornost. Labinska selekcija bit će 2005. predstavljena na velikoj gostujućoj izložbi u New Yorku

20 kadrova / sek.

Kristina Restović, Salon Galić, Split, 18-31. kolovoza 2004.

20 kadrova / sek.

Neponovljivost otiska, potom, istaknuta je primjenom više matrica na jednom grafičkom listu. Područje umjetnosti jasno saobraća s fiziološkom determiniranošću pogleda - jedan frame pogleda neponovljiv je kao i djelo koje ga simulira. Dubok otisak matrica na jednom papiru rezultira neponovljivošću kompozicije. Proces ...

Skladanje, ne ladanje

U povodu smrti Ivana Lackovića Croate (1932-2004)

Skladanje, ne ladanje

Nemoguće je zaključiti in memoriam Lackoviću bez prisjećanja na njegovu ljudsku prisnost i nenametljivost, bez spomena njegove sakupljačke strasti (koja se manifestirala u odavanju počasti modernim autorima i starim majstorima, iz domovine i inozemstva), bez uvažavanja njegove društvene dobrohotnosti i namjere da ...

Vijenac 274

274 - 16. rujna 2004. | Arhiva

Klikni za povratak