Vijenac 259

Film

Posljednji samuraj

FILMSKA ČETVRT

Posljednji samuraj

Nostalgija za Imperijem

James Bond — najpopularniji filmski serijal svih vremena

Nostalgija za Imperijem

Fina francuska klopa

Bazen (Swimming Pool), red. François Ozon

Fina francuska klopa

Kao u pravom krimiću, tek kad se sve otkrije, retrospektivni uvid pokazuje da se sve slaže do detalja, i to od prvoga trenutka. Sve u svemu, zanimljiv scenaristički i redateljski posao

Elizejske poljane

Videopremijera: Žigolo (The Man from Elysian Fields)

Elizejske poljane

Predstavlja se kao mala, nezavisna sofisticirana komedija koja se ’otkriva’ u svome tijeku i koju ne treba uzimati zdravo za gotovo, namijenjena u prvome redu profinjenoj publici

Jonathan Rhys-Meyers

Glumac iz sjene

Jonathan Rhys-Meyers

Njegova mršava androgina pojavnost izraženih jagodičnih kostiju i drska pogleda velikim je dijelom proistekla iz rubnih obilježja (bordeline) njegove osobnosti, koje nose kvalitetu mračnosti, opasnosti i ekscesnog

Sindrom Velikog brata

Profesionalac, red. Dušan Kovačević

Sindrom Velikog brata

Komorna drama s tezom, Profesionalac je očit primjer Kovačevićeva ne samo književnoga talenta već suverenosti baratanja u petnaest godina istinski ’prožvakanim’ materijalom

Erotika u zagrljaju politike

Video: Nepodnošljiva lakoća postojanja

Erotika u zagrljaju politike

S obzirom na povijesne događaje koji bitno utječu na kretanje likova i zaplet filma, Kaufman, sklon intimističkom, nije mogao izbjeći njihovo dokumentiranje. To je odradio majstorski: dojmljivo, a ipak relativno nenametljivo

Antiromantična histerija

Razvedi me, zavedi me (Intolerable Cruelty), red. Joel & Ethan Coen

Antiromantična histerija

Ovo nije nikakav minorni komercijalni izlet braće Coen u ozračje mainstreama. Barem ne kao filmski ekvivalent nekakve komercijalno uspješne estradne poskočice, na koju me asocira njezin nespretno odabran hrvatski prijevod

Vječne žene hrvatskoga filma

Kinematografija bez zvijezda

Vječne žene hrvatskoga filma

Vijenac 259

259 - 5. veljače 2004. | Arhiva

Klikni za povratak