Vijenac 242

Kazalište

Sam sebi supruga

KAZALIŠNI GLOBUS

Sam sebi supruga

Idemo na more

TEATROSKOP

Idemo na more

Paris na Harleyju

HNK Osijek: J. Offenbach, Lijepa Helena, dir. Mladen Tutavac red. Dora Ruždjak Podolski

Paris na Harleyju

Višeslojna igra prema motivima iz Homerova svjedočenja o događajima koji su doveli do Trojanskog rata svojom jasnoćom i izražajnošću interpretacije doista probija sve barijere između scene i publike

Balkanski palimpsest

DK Gavella: Dejan Dukovski, Balkan nije mrtav, gostovanje Makedonskog narodnog teatra u sklopu Dana makedonske kulture u Zagrebu

Balkanski palimpsest

Dukovski je kanonski tekst iskoristio kako bi iz posvete napravio komentar istovremeno dobivajući i suvremenu dramsku cjelinu

Vokalna dominacija

Montserrat Caballe u Rimu

Vokalna dominacija

Massenetova Marija Magdalena za nju je idealna. Njezina je dionica u središtu pozornosti, a sve je ostalo lijep okvir

Kazalište Marina Držića, Dubrovnik: Justin Butcher, Clown Scaramouche plemeniti Jones, red. Zoran Pokupec

Sedam bijelih maski

Zoran Pokupec prepoznaje svu slojevitost teksta. On razumije svoga neobičnog junaka, romsku toplinu njegove duše i englesku profinjenost

Pohod na Zagreb

Slavni mjuzikli Kosa (Hair) i Priča sa zapadne strane (West Side Story) prvi put u hrvatskoj produkciji

Pohod na Zagreb

Kosu će ovog ljeta na jarunskoj ljetnoj pozornici izvesti u žanru iskusan ansambl Gradskog kazališta Komedija, dok će Priču sa zapadne strane u listopadu izvesti Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, kojemu žanr mjuzikla znači novi izazov

Smrt anonimnosti

Praizvedba u INK Pula: Slavica Tomčić, Sjajan pogreb, red. Robert Raponja

Smrt anonimnosti

Priča o troje malih ljudi koji neznancima povjeravaju svoje tajne, u osnovi je priča o nepodnošljivome pritisku života anonimusa, a taj je pritisak u ovo naše doba ranjenoga narcizma neusporedivo veći nego pritisak koji stvara popularnost

Najkrhkija od triju

HNK, Zagreb: Slobodan Šnajder, Nevjesta od vjetra, red. Ivica Boban

Najkrhkija od triju

Režija Ivice Boban povezuje se s najboljom tradicijom velikih ansambl-predstava Stupice, Spaića i Para, dodajući joj osobitu osjetljivost ženskog rukopisa

Prva inozemna antologija hrvatske drame

Novi pesimizam

Uzaludan trud

Teatar ITD: Bug — greška u sistemu, red. Tea Gjergjizi Agejev

Uzaludan trud

Nažalost redateljica koja je prizore smjestila u neki aseptični ured nije uspjela amortizirati slabosti teksta

Militarizam preodgajanja

Teatar ITD: Boris Senker, TOP (Tečaj odvikavanja od pušenja), red. Robert Raponja

Militarizam preodgajanja

Čini se da je u obilju materijala ovaj tekst i predstava izgubila na svojoj sabranosti pa time i na ritmu. Činilo se i kako je redatelj imao premalo vremena za rad s glumcima, od kojih su neki prvi put imali prilike ozbiljnije ...

Vijenac 242

242 - 12. lipnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak