Vijenac 242

Film

Sjećanje: Marijan Arhanić (1930–2003)

Prva i najveća ljubav film

Bio je zahtjevan u poslu, katkad neumoljiv, tražio je ponajbolje i od sebe i od suradnika; bio je britak na riječima, duhovit i ciničan, ali nadasve topao čovjek

U sjeni strahota

Remake, red. Dino Mustapić

U sjeni strahota

Mustapić vrlo uspješno isprepleće dvije radnje, izbjegavajući potpuno crno-bijele odnose i ne optužujući za užase čitave narode, nego one koji su pristali uz ideologiju zla

Minimalistički triler

Telefonska govornica (Phone Booth), red. Joel Schumacher

Minimalistički triler

Colin Farrell nosi film, pretvarajući ga u one man show

Christian Camargo

Glumac iz sjene

Christian Camargo

Glumac s pravim osjećajem za mjeru te pogođeno očitovanje emocija svojih likova, iskazao se i u nevelikom broju filmova — svega njih šest

Prije Vatikana

TV premijera: Iz daleke zemlje (Zdalekiego Kraju/From A Far Country), Poljska, 1981, red. Krysztof Zanussi

Prije Vatikana

Vrlo vješto i precizno, bez pompe, tenzičnosti i prevelike patetike, Zanussi nam daje uvid u buran život Karola Wojtyle kojega je upravo vjera učinila dobrim i običnim

Barokna ušećerenost

Videopremijere: Vatel, red. Roland Joffe

Barokna ušećerenost

Vatel postaje redatelj koji koordinira farsičnu kostimiranu dramu, i puno više od pukog vrhunskog kuhara-samoubojice

Izlazak iz začaranoga kruga

Cannes 2003: Post festum

Izlazak iz začaranoga kruga

Nitko ne može poreći činjenicu da su filmovi bili drukčiji od drugih. Ali nipošto zato jer su bili loši, nego zato jer je ovogodišnja selekcija napokon izašla iz začaranog kruga, dajući prednost autorima koji nisu bili česti festivalski gosti, ne računajući na ...

Vijenac 242

242 - 12. lipnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak