Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Likovnost

Izložba Pauline Jazvić Bibliobus Art, Koprivnica, svibanj 2003.
Paulina Jazvić dosad je izlagala slike, ambijente i instalacije koje su po svojem sadržaju i formi bile maštovita nakupina najrazličitijih stvari, uglavnom iz inventara osobne mitologije. Tu je praksu nastavila i u ovome projektu: na poticaj mlade kritičarke Ane Tuk, Paulina je ...

LIKOVNI GLOBUS

Bilješke o proteklom tjednu
Razgovor se polako bližio kraju. Znao sam to, budući da je svaki naš susret završavao nekom njegovom anegdotom o Krleži. Tako je bilo i ovaj put. Srdačno me ispratio iz ureda. Još se jednom pozdravljamo... u međuvremenu sam mu zaželio još nešto ...

Bilješke o izložbi Saše Šekoranje Crna kutija: tragovi života, MSU, Zagreb, 5-29. lipnja 2003.

Izložba Art Déco (1910–1939), Victoria and Albert Museum, London 27. ožujka — 20. srpnja 2003, Royal Ontario Museum, Toronto, jesen 2003, Museum of Fine Arts, San Francisco, proljeće 2004, Museum of Fine Art, Boston, jesen 2004.

Izložba Zlatana Vrkljana, Gliptoteka, Zagreb, do 1. lipnja 2003.
Gotovo kontemplativan efekt slike nastaje upravo kao rezultat premazivanja platna voskom. Transparentnost voska na slikarskim djelima — koja s obzirom na način tretiranja plohe isključuju i najmanju aluziju na treću dimenziju — dočarava tu, prema prvoj pretpostavci, zanijekanu dubinu

Vatroslav Kuliš, Riffovi, ciklus slika 2002–03, Umjetnički paviljon u Zagrebu, svibanj 2003.
Apstrahirajući predmetnost u korist autonomije crte i oblika, mrlje i kromatskog akcenta, Kuliš se nije sasvim odrekao stanovite referencijalnosti. Planovi, slojevi, vertikalne razine kadrova najčešće ipak upućuju na odnos mora i neba, s valovljem u sredini

Izložba fotografija Marije Braut iz ciklusa Zagreb i Zagrepčani, Fotogalerija Badrov, Zagreb, od 27. svibnja do 21. lipnja 2003.
Marija Braut pripada tom uskom i povlaštenom, lirskom krugu onih koji razumiju. Onih koji zapažaju, koji vide. Držeći na istoj liniji srce, oko i objektiv (kao što je to nekoć tako dobro znao i Henri Cartier-Bresson), ona je predano uronila u sive ...

U povodu smrti Vladimira Malekovića (1936–2003)
Upravo krležijanska žica, puntarsko-galženjačka evokacija ambijenta i epohe, svjedoči kako je Maleković unio u svoje likovnokritičke oglede i empatiju vlastite kreativnosti, sposobnost prepoznavanja po duhovnoj energiji pisanja
242 - 12. lipnja 2003. | Arhiva