Vijenac 242

Likovnost

Buvljak u bibliobusu

Izložba Pauline Jazvić Bibliobus Art, Koprivnica, svibanj 2003.

Buvljak u bibliobusu

Paulina Jazvić dosad je izlagala slike, ambijente i instalacije koje su po svojem sadržaju i formi bile maštovita nakupina najrazličitijih stvari, uglavnom iz inventara osobne mitologije. Tu je praksu nastavila i u ovome projektu: na poticaj mlade kritičarke Ane Tuk, Paulina je ...

Džamonja u Klanjcu

LIKOVNI GLOBUS

Džamonja u Klanjcu

Struka naša svagdašnja...

Bilješke o proteklom tjednu

Struka naša svagdašnja...

Razgovor se polako bližio kraju. Znao sam to, budući da je svaki naš susret završavao nekom njegovom anegdotom o Krleži. Tako je bilo i ovaj put. Srdačno me ispratio iz ureda. Još se jednom pozdravljamo... u međuvremenu sam mu zaželio još nešto ...

Fetiši prošlosti

Fetiši prošlosti

Bilješke o izložbi Saše Šekoranje Crna kutija: tragovi života, MSU, Zagreb, 5-29. lipnja 2003.

Blistavi duh vremena

Izložba Art Déco (1910–1939), Victoria and Albert Museum, London 27. ožujka — 20. srpnja 2003, Royal Ontario Museum, Toronto, jesen 2003, Museum of Fine Arts, San Francisco, proljeće 2004, Museum of Fine Art, Boston, jesen 2004.

Blistavi duh vremena

Osjećajnost i intelekt

Izložba Zlatana Vrkljana, Gliptoteka, Zagreb, do 1. lipnja 2003.

Osjećajnost i intelekt

Gotovo kontemplativan efekt slike nastaje upravo kao rezultat premazivanja platna voskom. Transparentnost voska na slikarskim djelima — koja s obzirom na način tretiranja plohe isključuju i najmanju aluziju na treću dimenziju — dočarava tu, prema prvoj pretpostavci, zanijekanu dubinu

Crescendo s krijestom

Vatroslav Kuliš, Riffovi, ciklus slika 2002–03, Umjetnički paviljon u Zagrebu, svibanj 2003.

Crescendo s krijestom

Apstrahirajući predmetnost u korist autonomije crte i oblika, mrlje i kromatskog akcenta, Kuliš se nije sasvim odrekao stanovite referencijalnosti. Planovi, slojevi, vertikalne razine kadrova najčešće ipak upućuju na odnos mora i neba, s valovljem u sredini

Objektiv, ljubav i srce

Izložba fotografija Marije Braut iz ciklusa Zagreb i Zagrepčani, Fotogalerija Badrov, Zagreb, od 27. svibnja do 21. lipnja 2003.

Objektiv, ljubav i srce

Marija Braut pripada tom uskom i povlaštenom, lirskom krugu onih koji razumiju. Onih koji zapažaju, koji vide. Držeći na istoj liniji srce, oko i objektiv (kao što je to nekoć tako dobro znao i Henri Cartier-Bresson), ona je predano uronila u sive ...

Draž novina, zov muzeja

U povodu smrti Vladimira Malekovića (1936–2003)

Draž novina, zov muzeja

Upravo krležijanska žica, puntarsko-galženjačka evokacija ambijenta i epohe, svjedoči kako je Maleković unio u svoje likovnokritičke oglede i empatiju vlastite kreativnosti, sposobnost prepoznavanja po duhovnoj energiji pisanja

Vijenac 242

242 - 12. lipnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak