Vijenac 239

Film

Svakodnevno do srži

TV-premijere: Greenwich Mean Time, red. John Strickland

Svakodnevno do srži

Želeći da mu film, unatoč tragičnim zbivanjima, odiše atmosferom mladenačke lepršavosti i bezbrižna hedonizma, Strickland je proizveo je dojam neuvjerljvosti

Naličje sna

Portret redatelja: Martin Scorsese

Naličje sna

Za Scorsesea upravo New York znači svojevrsno srce američkoga društva, srce što slojevito odražava ne samo njegove nepravilnosti nego i izgubljenost i tjeskobu pojedinca izgubljena u otuđenom okružju

Policajci na ekranu

Filmski program zagrebačkog Queer festivala

Policajci na ekranu

Antiseptične filmske slike

Video: Zabranjene fotografije (One Hour Photo), red. Mark Romanek

Antiseptične filmske slike

Zasićenje publike, a vjerojatno i samoga Robina Williamsa vječnim smiješnim licem našlo je savršen supstitut u drugoj krajnosti — onoj psihopatske manijakalne ličnosti koja njegovoj benignoj fizionomiji i više nego dobro pristaje

James Franco

Glumac iz sjene

James Franco

Mrzovoljan, buntovno-nemaran izgled, uz intenzivan i metodičan pristup obradi likova, Francu su već priskrbili uglednu reputaciju i među kritičarima i među kolegama

Nostalgični retro-hommage

Daleko od raja (Far from Heaven), red. Todd Haynes

Nostalgični retro-hommage

U središte Haynes postavlja »savršenu« obitelj američkih pedesetih — optimističnu i trpnu suprugu domaćicu Cathy (Julianne Moore) i njezina uspješna supruga Franka (Dennis Quaid) te njihovo dvoje djece, s nezaobilaznom crnom sluškinjom i kućicom u cvijeću; no samo da bi je postupno ...

Autorska dosljednost

Čovjek bez prošlosti (Mies vailla menneisyyttä), red. Aki Kaurismäki, 2002.

Autorska dosljednost

Kaurismäki nije odustao od postmodernističkih poetičkih postulata poput žanrovske hibridnosti (u određenoj mjeri), ili referiranja na (raznovrsne) tradicijske poetičke modele

Na morskome crnom valu

Grad na moru (City by the Sea), red. Michael Caton-Jones

Na morskome crnom valu

Dramske situacije, premda često posjeduju imanentnu snagu, lako odskliznu u melodramu

Vijenac 239

239 - 1. svibnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak