Vijenac 239

Ples

Prevelik izazov

Orkestar pod Šipuševom palicom otkrivao je nedovoljnu angažiranost pri sučeljavanju s novim interpretativnim izazovima

Razmišljanje o smrti

Glazbenoscenski projekt Jasno svjetlo u MM centru SC-a

Razmišljanje o smrti

Brkljačićev improvizacijski plesni materijal sačinjen je od povezanih britkih, malih pokreta koji se samo nadograđuju u valovitoj, meditativnoj strukturi

Razgovor: Ana-Maria Bogdanović i Katarina Đurđević, plesne umjetnice

Bezgranično povjerenje

Rijetko se na našim pozornicama može vidjeti da publika s izvođačima surađuje do te mjere da za vrijeme koncerta dijeli s njima sendviče, jabuke ili čak stolce te tako nesvjesno postaje integralnim dijelom projekta

Vilinski nokturno

Balet HNK u Zagrebu: Giselle ili vile Adolphea Adama u koreografiji Dinka Bogdanića

Vilinski nokturno

Novopostavljena Giselle veliki je i zajednički dobro obavljen posao

Dijalog plesačice i kipara

Otvoreni pokus u Gliptoteci HAZU

Dijalog plesačice i kipara

Plesačica se, komplementarno kiparu, kretala vrlo koncentrirano, plesala improvizirajući pokraj i ispod skulpturalnih lukova, tek u naznakama slijedeći katkada plesnom gestom njihovu lučnost ili kiparev zamah kroz prostor

Tijelom prema zvuku

22. MBZ: Concerto grosso pour corps et surface métallique kanadske trupe Le Carré des Lombes

Tijelom prema zvuku

Na drugoj razini odnos glazba-pokret uspostavljen je izravno tijelima plesača koji istodobno s plesom proizvode i zvuk. Plesni je pod, naime, pokriven metalnim pločicama, pa trenje metalne površine i tijela proizvodi zvuk

Vijenac 239

239 - 1. svibnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak