Vijenac 222

Kazalište

Stoppardova Trilogija — hit

KAZALIŠNI GLOBUS

Stoppardova Trilogija — hit

Zvijezda u središtu

Kazalište Ulysses: Euripid, Medeja, Mali Brijun, red. Lenka Udovički

Zvijezda u središtu

Miri Furlan, koja je od obične, postpremijerne publike dobila potporu i veću no što su joj dali institucionalni gosti Ulyssesa, ne može se poreći snaga i talent

Kvaliteta iznad estetika

Festival d’Avignon

Kvaliteta iznad estetika

Sa četrdesetak, uglavnom dramskih (uz nekoliko plesnih) produkcija, u oko 350 izvedbi avinjonski festival ključno je mjesto u bilo kakvu promišljanju europske kazališne situacije, barem kad je riječ o drami

Histrioni: Željko Senečić, Zagreb kak Zagreb, red. Zlatko Vitez

Pristojni kabaret

Korektno redateljski i glumački izveden, ali hrabriji u prikazivanju grijeha prošlosti nego onih današnjih ili počinjenih nedavno, između polova zabave i oštrine Histrioni izabiru onaj prvi, nudeći pristojni kabaret, bez škandala i iznenađenja

Uspjeh ambijentalnoga kazališta

Jocint Benavente, Luko Paljetak: Ingropani interesi, red. Vito Taufer

Uspjeh ambijentalnoga kazališta

Čini se da kazališni kritičari ne cijene tzv. nevidljivu režiju, za razliku od većine filmskih, koji u klasika, posebice američkih, ali dijelom i europskih, te u nekih suvremenih autora, itekako uvažavaju redateljski prosede bez posebno atraktivnih pojedinačnih scena

Vjetar u jedrima

Friedrich Dürrenmatt, Posjet stare dame, red. Ivica Kunčević

Vjetar u jedrima

Ako se Kunčevićevu uprizorenju Stare dame nešto može zamjeriti, onda je to što s visina prekrasnoga kraja predstave nije pogledao prema njezinu početku

William Shakespeare: Othello, red. Eimuntas Nekrošius

Grandiozan ritual

Gosti nadigrali domaće

Jasen Boko

Gosti nadigrali domaće

Najbolja predstava festivala, prema sudu potpisnika bio je Kvartet V 2.0 Ivana Talijančića, nastao po Müllerovom Quartettu, a odluka Splitskog ljeta o koprodukciji s njujorškom grupom WaxFactory sigurno je bila najbolji festivalski potez

Sapunska tragedija

Histrioni: William Shakespeare, Romeo i Julija, red. Dražen Ferenčina

Sapunska tragedija

Svi, uglavnom, izgledaju dobronamjerno, čime se, naravno, gubi i mnogo napetosti na kojoj se temelji drama, a ostaje dojam da promatrate slatke i gorke adolescentske faze koje se događaju u nekom štrumpfovskom selu

Uspjesi samozatajnog tandema

Kazališna gostovanja Bobe Jelčića i Nataše Rajković

Uspjesi samozatajnog tandema

Theaterformen festival pozvao je Bobu Jelčića i Natašu Rajković da u festivalskoj produkciji naprave predstavu u Schauspielu u Hannoveru, a Theater der Welt odmah nakon toga ponudio im je novi projekt

Časopis

Prošlost i budućnost

»Cantus«, glasilo hrvatskog društva skladatelja, gl. ur. Erika Krpan, br. 115, Zagreb, 2002.

Vijenac 222

222 - 5. rujna 2002. | Arhiva

Klikni za povratak