Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

Kazalište Ulysses: Euripid, Medeja, Mali Brijun, red. Lenka Udovički
Miri Furlan, koja je od obične, postpremijerne publike dobila potporu i veću no što su joj dali institucionalni gosti Ulyssesa, ne može se poreći snaga i talent

Festival d’Avignon
Sa četrdesetak, uglavnom dramskih (uz nekoliko plesnih) produkcija, u oko 350 izvedbi avinjonski festival ključno je mjesto u bilo kakvu promišljanju europske kazališne situacije, barem kad je riječ o drami
Histrioni: Željko Senečić, Zagreb kak Zagreb, red. Zlatko Vitez
Korektno redateljski i glumački izveden, ali hrabriji u prikazivanju grijeha prošlosti nego onih današnjih ili počinjenih nedavno, između polova zabave i oštrine Histrioni izabiru onaj prvi, nudeći pristojni kabaret, bez škandala i iznenađenja

Jocint Benavente, Luko Paljetak: Ingropani interesi, red. Vito Taufer
Čini se da kazališni kritičari ne cijene tzv. nevidljivu režiju, za razliku od većine filmskih, koji u klasika, posebice američkih, ali dijelom i europskih, te u nekih suvremenih autora, itekako uvažavaju redateljski prosede bez posebno atraktivnih pojedinačnih scena

Friedrich Dürrenmatt, Posjet stare dame, red. Ivica Kunčević
Ako se Kunčevićevu uprizorenju Stare dame nešto može zamjeriti, onda je to što s visina prekrasnoga kraja predstave nije pogledao prema njezinu početku
William Shakespeare: Othello, red. Eimuntas Nekrošius

Jasen Boko
Najbolja predstava festivala, prema sudu potpisnika bio je Kvartet V 2.0 Ivana Talijančića, nastao po Müllerovom Quartettu, a odluka Splitskog ljeta o koprodukciji s njujorškom grupom WaxFactory sigurno je bila najbolji festivalski potez

Histrioni: William Shakespeare, Romeo i Julija, red. Dražen Ferenčina
Svi, uglavnom, izgledaju dobronamjerno, čime se, naravno, gubi i mnogo napetosti na kojoj se temelji drama, a ostaje dojam da promatrate slatke i gorke adolescentske faze koje se događaju u nekom štrumpfovskom selu

Kazališna gostovanja Bobe Jelčića i Nataše Rajković
Theaterformen festival pozvao je Bobu Jelčića i Natašu Rajković da u festivalskoj produkciji naprave predstavu u Schauspielu u Hannoveru, a Theater der Welt odmah nakon toga ponudio im je novi projekt
Časopis
»Cantus«, glasilo hrvatskog društva skladatelja, gl. ur. Erika Krpan, br. 115, Zagreb, 2002.