Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište
Dalibor Foretić UVIDI-SADAŠNJOST
Poimanje susjedstva kao vlastite vrijednosti strano je onima koji ni svoje susjede i sugrađane u svakodnevnom životu ne shvaćaju kao susjede i s njima komuniciraju psovkom i kletvom, odmazdom i dišpetom

Pero Kvrgić STILSKE VJEŽBE
Osjećali smo se kao glumački plesači oduševljene mladosti koji su napustili Predstavu vremena pod staljinističkim bremenom i Spektakl akademiziranog i šablonskog kazališta nad kojim su blistale pojedinačne glumačke veličine
Jirí Menzel STROGO KONTROLIRANI ZAPISI

Nove knjige
Vinko Grubišić, Artaud, Hrvatski centar ITI-UNESCO, Zagreb, 2000, Antonin Artaud, Kazalište i njegov dvojnik, preveo Vinko Grubišić, Hrvatski centar ITI-UNESCO, Zagreb, 2000.

Razgovor: Jirí Menzel
Kazalište treba služiti građanima, a ne kazališnim kritičarima. U Pragu postoji mnogo avangardnih kazališta, ali i onih u kojima se prikazuju samo predstave radi zabave.

Kazališna premijera
Dok je Juvančićevo čitanje tipično štrebersko biflanje jednog te istog, Vitezov je, pa onda i histrionski Hamlet, još jedan obrat fortune, moderniji i jači, bez obzira na pogreške

Gornjogradska premijera
Dekameronske zgode Lapsus Teatra, u režiji Jasminka Balenovića, spoj su pričanja i glumljeno improvizirane glume, kao i malo manje glumljene, ali opet namjerne, nevješte uporabe nekoliko priručnih glazbala

Razgovor: Robert Raponja
Zanima me da predstava koju radim bude komunikativna, da se tiče suvremenog gledatelja i da on nađe odgovore na vlastite upitanosti o sebi, suvremenom društvu, radilo se o politici, erotici ili kulturološkim problemima

Razgovor: Marko Torjanac
Riječ je često o pisanju o kazalištu bez prave procjene i poznavanja teatra, pa se i vrednovanje pojedine predstave temelji često na onome što se smatra da je in, a ne na pravoj njezinoj vrijednosti.
167 - 27. srpnja 2000. | Arhiva