Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Naslovnica
UREDNIČKI STUPAC
Luka Šeput

IZBOR NOVOG INTENDANTA SPLITSKOG HNK PRVORAZREDNA JE KULTURNA SRAMOTA
Katastrofalno izrežirana amaterska farsa u kojoj čovjek bez umjetničke biografije i ekonomist bez elementarnoga kazališnog obrazovanja postaje intendantom nacionalne kuće opasan je presedan u nečem što bi trebalo biti hrvatskom kulturom

Zoran Kravar, književni povjesničar i teoretičar
„Grafomanija“, tj. snažna želja da se pod vlastitim imenom objavi pjesma, novela, traktat ili pamflet karakteristična je za našu sredinu / U današnjoj mainstream književnosti ako postoje podjele i polemike, one polaze manje od čisto estetičkih dvojbi i pitanja, a više su ...

Od figure do kulture – EPANALEPSA I OKRUŽIVANJE
Krešimir BAGIĆ

Antologije hrvatskoga pjesništva od 1990. do danas
Opća klima postmoderne, kao i znatno demokratiziraniji uvjeti promišljanja o cjelovitom korpusu hrvatske suvremene poezije, donijeli su dosad gotovo neprispodobivu kvantitetu radova o spomenutome pjesništvu, kao i raznih njegovih antologija, panorama, izbora

24. EUROKAZ: Domaći početak Eurokaza, Okovani Galileo, Njarabum i Crkva
Eurokaz je muzejsku dvoranu počeo puniti gostovanjima, što mu daje priliku da kontakte i informacije koje prikuplja ne mora ugurati u tjedan ili dva tradicionalnoga zagrebačkog festivalskog lipnja, pa je odmah oglasio i cjelogodišnji program

Gilbert & George, Jack Freak Pictures, MSU Zagreb, lipanj – rujan 2010.
piše Feđa Gavrilović

Još jedan kontroverzni nastup Ive Pogorelića, Konzerthaus, Beč
Jana Haluza

20. Animafest, svjetski festival animiranog filma, kratkometražni FLMOVI, Zagreb, 1–6. lipnja
Hrvatska animacija proživljava renesansu zahvaljujući autorima kao što su Marko Meštrović, Veljko Popović i Zdenko Bašić, čiji se inteligentni i originalni filmovi s iznimnim uspjehom prikazuju u Hrvatskoj i svijetu i osvajaju važna priznanja na vodećim svjetskim festivalima

27. TJEDAN SUVREMENOGA PLESA, 24. svibnja – 5. lipnja
Primjer kasnovečernjih predstava skreće pozornost na činjenicu ili da su selektori nasumce pozivali pojedine predstave a da ih prije nisu pogledali ili da su popunjavali programske rupe svime cijenom prihvatljivim i dostupnim na tržištu. Kad se prostor između festivalskih vrhova mora utapati ...
425 - 17. lipnja 2010. | Arhiva