Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

HVARSKO PRIKAZANJE DRUGI PUT MEĐU GRADIŠĆANSKIM HRVATIMA
Ne treba ni spominjati da i sama gradonačelnica i mnogi žitelji Koljnofa govore hrvatski. I mnogi su natpisi na hrvatskom, ima i dvojezičnih, a na groblju i spomen-pločama s popisima stradalih u Prvom i Drugom svjetskom ratu, ovdje i u Austriji, uklesan ...

TEATROSKOP

Dječja i lutkarska scena HNK u Varaždinu: Damir Miloš, Bijeli klaun, red. Ivica Šimić
Posjetitelje na ulazu u kazališe dočekuju glazbenici uvodeći ih u svijet Bijeloga klauna koji, i dugo nakon odlaska iz kazališta, ostaje u njihovu osjetilnom pamćenju, pamćenju osjećaja koji su im tako uspjelo prenijeli svi autori i sudionici predstave, na čelu s redateljem ...

Satiričko kazalište Kerempuh, Zagreb: Antonio Amurri / Željko Köenigsknecht: Dok nas smrt ne rastavi, red. Robert Raponja
Dok nas smrt ne rastavi obavlja izvornu funkciju da najprije zabavi, a pritom možda i pomogne. Ukoliko je smijeh tijekom predstave barem jednom braku bio i lijek, lako je zaboraviti njezine nedostatke

HNK u Osijeku: Miroslav Međimorec, Zastave, barjaci, stjegovi, red. Georgij Paro
Nije toliko loša zamisao bio izbor Krležine opsežne proze, njezina obradba za scenu, koliko anakronost same izvedbe

Kazalište Marina Držića, Dubrovnik: Davor Mojaš, Heloiza Heloizi, red. Davor Mojaš
Unatoč ponekad prenaglašenoj hermetičnosti simbolike, dubrovačko je kazalište, tako dobilo predstavu koja potiče na razmišljanje, kojoj svrha nije tek zabava i koja, svakako, donosi estetiku drukčijeg i novog

Hrvatska kazališna kuća Zadar: Israel Horovitz, Moja stara gospođa, red. Mirko Šatalić
Neovisno o slabostima predstave, glumci očito uživaju u svojim ulogama jednako kao i većina publike

KAZALIŠNI GLOBUS

3. festival novog cirkusa, Zagreb, 28. studenoga – 3. prosinca 2007.
Festival novoga cirkusa ponovno nas je podučio, pruživši nam i zabavu i pozornosti vrijednu umjetnost, te je postao jedan od važnih, nezaobilaznih i nužnih kulturnih događaja

Teatar &TD, Zagreb: Borut Šeparović, Kazalište vaše i naše mladosti, red. Borut Šeparović
Borut Šeparović i Montažstroj nisu nas razočarali konceptualnošću, nego svojevrsnim minimalizmom u izričaju koji nije uspio prijeći u estetiku, nego je ostao na razini konstrukta koji je sam sebi svrhom i nedovoljno, za današnje vrijeme, ispunjen sadržajem

Produkcija UO Mitropa na pozornici Histrionskoga doma: Pavo Marinković, Dnevnik učitelja plesa, red. Matjaž Latin
Predstava protječe bez trenutka praznoga hoda u stalnom zgušnjavanju atmosfere i porastu napetosti potencijalnoga sukoba, kao i njegova smirenja, pri čemu pažljiva režija pomno izabranim, škrtim, znakovitim scenskim detaljima podcrtava izražajnost igre
Histrionski dom, Zagreb: Zdenka Heršak, ... Još nešto o ljubavi..., red. Radovan Marčić
Zgodna prigodnica primjereno je i u dosluhu s namjerom autorice režirana, a gluma posve odgovara profilima sugovornica
360 - 20. prosinca 2007. | Arhiva