Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

58. DUBROVAČKE LJETNE IGRE - DRAMSKI PROGRAM
Unatoč prigovorima, lokrumski San ljetne noći a.d. 2007. označio je povratak novog i svježeg Shakespearea u Grad, koji mu zbog brojnih noći obilježenih njegovim komedijama, tragedijama, pastoralama i kronikama mora pružati prilike za nova čitanja

53. SPLITSKO LJETO - DRAMSKI PROGRAM SPLITSKOG LJETA: PROBLEM AMBIJENTALNOSTI I NASTOJANJA NJEGOVA NADILAŽENJA
Fedra redatelja i scenografa Marca Sciaccaluga zbiva se na pijesku, na morskom žalu, i to baš u prostoru podrumske apside, pa je normalno pretpostaviti da se čudesna autentičnost podruma za poticaj silne Fedrine strasti, koja ključa ispod njezine svjesnosti i razbuktava se, ...

58. DUBROVAČKE LJETNE IGRE - GLAZBENI PROGRAM
Rijetko se kada u povijesti Dubrovačkih ljetnih igara u istoj sezoni našlo toliko velikih glazbeničkih imena kao ove godine: Krzysztof Penderecki, Inva Mula, Gidon Kremer,Vadim Rjepin, Midori, Xuefei Yang, Michel Camilo i Tomatito, prvaci Pariškog baleta..... Takve dragocjene umjetničke niske nije bilo ...

40. MEĐUNARODNI FESTIVAL KAZALIŠTA LUTAKA PIF, ZAGREB, 31. KOLOVOZA – 7. RUJNA 2007.
Neville Tranter doslovce zapanjuje kako vlastitim glumačkim umijećem u ulozi sobara Klingera tako i izvanrednim animiranjem velikih lutaka kojima svakoj pojedinačno daje potpuno drukčiji i vrlo jasno personalizirani glas. Već samo njegovo umijeće u stvaranju složenih dramskih, komičnih, crnohumornih i grotesknih situacija ...

KAZALIŠTE ULYSSES, BRIJUNI: IVO ŠTIVIČIĆ – MIROSLAV KRLEŽA, PIJANA NOĆ 1918, RED. LENKA UDOVIČKI
Zaista je zanimljiv tek drugi dio predstave, kad se u dramu razvija susret u kojem se Krleža, prema vlastitom priznanju, napio straha za cijeli život

Glumačka družina Histrion: Jean Anouilh – Dražen Ferenčina, Zagrebački orkestar, red. Dražen Ferenčina
Da se iste teme turbofolkizacije prihvate ostala domaća kazališta, predstava bi bila gledljiva, ali ne bi ništa rekla

Kazališna družina Krétakör, Budimpešta: hamlet.ws, prema Williamu Shakespearu, red. Árpád Schilling
Referencije na popularnu kulturu ne smiju zavarati: riječ je o intelektualno dinamičnome kazalištu koja se prema teatarskim konvencijama postavlja izazovno, što je najbolje vidljivo u dokidanju pojma podjele uloga

TEATROSKOP

KAZALIŠNI GLOBUS
352 - 13. rujna 2007. | Arhiva