Vijenac 352

Likovne umjetnosti

Energija i kolorit

Izložba Hrvatska suvremena umjetnost – Marija Ujević, Zlatko Keser, Vatroslav Kuliš, Petar Barišić, Bane Milenković, Galerija Horace Richter, Stara Jaffa, Tel Aviv, Izrael, srpanj 2007.

Energija i kolorit

Izbor umjetnika odlično je testirao izraelsku likovnu i kulturnu javnost, jer smo kroz njihove reakcije mogli vidjeti koji tip i stil slikarstva i skulpture percipiraju kao sebi blizak i prepoznatljiv

27. grafički bijenale

LIKOVNI GLOBUS

27. grafički bijenale

Rituali i voljene osobe

BERTIEN VAN MANEN, GIVE ME YOUR IMAGE, GRADSKE GALERIJE OSIJEK – GALERIJA WALDINGER, 26. SRPNJA – 26. KOLOVOZA 2007.

Rituali i voljene osobe

Oku promatrača dostupni su samo isječci unutarnjih prostora. Takvim inscenacijama i postupcima fotografiranja nije naglašen samo intimni karakter prizora nego i mogućnost fotografije da svjedoči o prisutnosti osobe ili trenutka koji je realan jer je postojao u prošlosti, ali koji se čuva ...

Tragovi minulog

Časopis: »VIJESTI MUZEALACA I KONZERVATORA«, gl. ur. Nada Vrkljan Križić, br. 3–4, 2006.

Tragovi minulog

U rubrici Zapaženo u muzejima i galerijama emocionalnim nabojem ističe se izložba El Shatt – platneni grad u Galeriji Centra za kulturu Vela Luka u povodu šezdesete obljetnice oslobođenja od fašizma. Izložba je plod suradnje Centra za kulturu Vela Luka i lokalnoga ...

Riznica na kršu

Izložba Dalmatinska zagora – nepoznata zemlja, Galerija Klovićevi dvori, Zagreb, 4. rujna – 21. listopada 2007.

Riznica na kršu

Bilo koji dio Hrvatske skriva veći ili manji broj nepoznanica zbog kojih bismo mogli preispitati svoje znanje o njemu. Dalmatinska je zagora, ipak, ostala ponajviše mistificirana, udaljena od ispravnih predodžbi. Njezino je poznavanje fragmentarno i odveć se zasniva na predrasudama, zbog kojih ...

Usahlo polje makova

Documenta 12, Muzej Fridericianum, Nova galerija, Documenta-Halle, paviljon Aue, dvorac Wilhelmshöhe, Kulturni centar Schlahthof, Kassel, 16. lipnja – 23. rujna 2007.

Usahlo polje makova

Buergel i Noack uspjeli su ogoliti djela od njihova konteksta, jednako kao i izložbu od fiksirana identiteta, ostavivši gledatelje da se snalaze s njihovom nikad dokraja razjašnjenom idejom čistog estetskog iskustva. Osim toga, nisu ponudili odgovore na postavljena pitanja na kojima su ...

Vijenac 352

352 - 13. rujna 2007. | Arhiva

Klikni za povratak