Vijenac 340

Kazalište

Varijacije i metamorfoze

HNK Ivana pl. Zajca Rijeka: Miroslav Krleža, Gospoda Glembajevi, red. Branko Brezovec

Varijacije i metamorfoze

Bilo bi sjajno da je Brezovec dramaturg načinio oštriju selekciju svojih kreativnih ideja. No, s obzirom da je upravo namjerno nagomilavanje scenskih znakova jedno od njegovih prepoznatljivih redateljskih obilježja, i u ovoj se predstavi nagomilalo i ponešto suvišnih, pa čak i izrazito ...

Na kraju svijeta

Kazalište KNAP i Umjetnička organizacija Geber, ZAGREB: Sam Shepard, LUDI OD LJUBAVI, red. Leo Katunarić

Na kraju svijeta

Ludi od ljubavi ne nudi gotovo ništa novo, ali zato odlično rekapitulira staro. Novi su samo energija i entuzijazam redatelja i glumaca, koji su se zdušno prihvatili posla i profesionalno ga obavili. Pa, nije to malo

Beži Jankec

Kazalište Žar ptica, ZAGREB: Višnja Stahuljak, Crveni kišobran, red. Želimir Mesarić

Beži Jankec

Crveni kišobran još jednom potvrđuje potrebu za repertoarnom afirmacijom domaćih klasika dječje književnosti

S pjesnikom beznađa

Zagrebačko kazalište mladih: Anton Pavlovič Čehov, Galeb, red. Vasilij Senjin

S pjesnikom beznađa

Predstava nije samo kazalište o kazalištu, o sukobu između zagušljiva monopola iscrpljenih konvencija i težnje mladih za svježim zrakom i novim vidicima. Nije to ni samo drama o nemogućim ljubavima, koje su sve nesretne osim banalne veze glumice i pisca, nego predstava ...

Povratak Brechta u Rusiju

KAZALIŠNI GLOBUS

Povratak Brechta u Rusiju

Kazališni nesporazum

GK Komedija, ZAGREB: Dora Delbianco, Čekajući epitaf, red. Damir Lončar

Kazališni nesporazum

Unutar uskog raspona kazališnih mogućnosti što ih daje bezidejni Čekajući epitaf svi uključeni u projekt sasvim su korektno dali, što se kaže, sve od sebe. Ipak, ne treba se zavaravati, njihov unutarnji otpor prema samoj priči posve je vidljiv iz svakoga kutka ...

Petparački Goldoni

ISTARSKO NARODNO KAZALIŠTE, PULA: CARLO GOLDONI, ZALJUBLJENICI, RED. ROBERT RAPONJA

Petparački Goldoni

Umjesto zabavne majstorije, Zaljubljenici Roberta Raponje neosmišljen su posao, posve sporne doličnosti

Etička poenta

ZAGREBAČKO KAZALIŠTE LUTAKA: JASEN BOKO, KONDOR I kraljevna, RED. JOŠKO JUVANČIĆ

Etička poenta

Joško Juvančić u pravoj mjeri isprepleo dominantni epski ton s filigranskim lirskim dionicama

Vijenac 340

340 - 15. ožujka 2007. | Arhiva

Klikni za povratak