Vijenac 326

Kazalište

Umjetnik uvijek mora tražiti istinu

Jan Fabre, dramski pisac i kazališni redatelj

Umjetnik uvijek mora tražiti istinu

Shakespeareovo je kazalište kazalište identifikacije, dok moje to nije. Moji glumci na sceni nisu zrcalo publike, nego najviše zrcalo sebe samih. Sami sebi stvaraju svoj svijet i svoja pravila na sceni. Sebi stvaraju vlastiti univerzum s vlastitim pravilima, usponima i padovima. Za ...

SUSRET SA ZBILJSKIM

SJEĆANJE: JOSIP GENDA (5. ožujka 1943 – 8. rujna 2006)

SUSRET SA ZBILJSKIM

Sada kad je Genda s onu stranu osjetilnog, kad više ne može oživiti svoje djelo, naše sjećanje na to djelo jedini je njegov preostali čuvar

SJAJ solista

39. PIF, međunarodni festival kazališta lutaka, Zagreb, 1 – 8. rujna 2006.

SJAJ solista

Umjetnički domet dobitnika glavne nagrade Milan Čečuk Jordija Bertrana iz Barcelone toliko je nadmoćan da bi se o njegovoj predstavi Antologija moglo reći kako je ona u usporedbi s većinom ostalih predstava djelovala kao sonet među novinskim člancima

Zavojnicom prema početku

Kazalište Ulysses / Pandur, Theaters: Darko Lukić, Tesla Electric Company, red. Tomaž Pandur

Zavojnicom prema početku

Tijekom sata i pol, uglavnom zbunjena publika gleda ono što nije očekivala: regresivan niz sekvencija, koje nikada nisu do kraja otvorene percepciji, neosporne audio–vizualne ljepote i velikih ambicija, koje se iscrpljuju u visokome tonu hermetizma

SAN O UTOPIJI

57. dubrovačke ljetne igre: Željka Udovičić, Paolo Magelli & Friends, Ptice@točka.hr, red. Paolo Magelli

SAN O UTOPIJI

Bila je to predstava kojoj se mogu naći brojni nedostaci i slabosti, no i predstava u koju je uložen golem glumački, dramaturški, redateljski, glazbeni i svaki drugi trud, predstava koja je, unatoč svemu, imala hrabrosti postaviti pitanja o polisu i utopiji, ali ...

NALIČJE PRIJEVARE I SEKSUALNOSTI

HNK Split: Giovanni Boccaccio, Dekameron, red. Goran Golovko

NALIČJE PRIJEVARE I SEKSUALNOSTI

Golovko gledatelju umjesto iluzije stvarnoga čina nudi njegovo humoristično naličje, smiješnu ritmizaciju dvaju tijela koja se uistinu takvom doimlje onda kad joj se oduzme sadržaj i prikaže kao puka forma

U mučnom ponoru dosade

HNK Split: Tom Stoppard, Rosencrantz i Guildenstern su mrtvi, red. Nenni Delmestre

U mučnom ponoru dosade

Iskričava polemičnost Stoppardovih dosjetki izgubila se u nadmetanju u brzini njihova izricanja, a sve se više isticala režirana infantilnost (da ne kažemo nešto gore)

Vijenac 326

326 - 14. rujna 2006. | Arhiva

Klikni za povratak