Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Likovnost

LIKOVNI GLOBUS

Sjećanje: Željko Jerman (Zagreb, 10. ožujka 1949 – Korčula, 17. srpnja 2006)
Jermanova je borba sa samim sobom bila grčevita, jednako kao i nastojanje da unatoč svim nedaćama nastavi komunicirati s okolinom

Izložba Hrvatski Apoksiomen, Arheološki muzej, Zagreb, 18. svibnja – 17. rujna 2006.
U srcu turističke sezone, kada se brojni turisti spuštaju prema Jadranu, o Apoksiomenu se šuti. Nađe li se koji od njih na Zrinjevcu, muzej ga neće dozvatil

Izložba Putovi : Stajališta – načini kretanja (Wegstrecken: Stadtpunkte – Arten des Bewegens), Crkva sv. Donata, Zadar, 22. kolovoza – 20. rujna 2006.
Naviknuti smo u muzejima gledati dijelove rastavljenih oltara izvađenih iz konteksta crkve za koju su stvoreni. Baš je zato zanimljivo vidjeti samodostatnu i prijenosnu suvremenu umjetnost u romaničko–bizantskom sakralnom prostoru

Izložbe Ljeto ljubavi: psihodelična umjetnost 60–ih, Kunsthalle Beč, 12. svibnja – 17. rujna 2006; Jenny Holzer, XX, MAK, Beč, rujan 2006.
Ako želimo dovesti Jenny Holzer u bilo kakav zajednički kontekst s izložbom Ljeto ljubavi, spomenimo da im je urbani javni prostor točka gdje se najbliže susreću, a razina osjetljivosti na koju računa američka heroina stišana gnjeva također uključuje teme poput nasilja, represije, ...

Izložba Otta Dixa, Galerija umjetnina, Split, kolovoz 2006.
Umjetnik može biti nadasve moćan: u ovom slučaju Dix je oštar komentator i prosvjednik. Jednom je izjavio: »Ja sam promatrač, a ne filozof. Zato svoj stav uvijek iskazujem slikama, pokazujem što je u zbiljii što se istine radi mora reći«

Claude Monet, Effet de soleil – Felder im Frühling, Staatsgalerie Stuttgart, 20. svibnja – 24. rujna 2006.
Konačni rezultat kustosa Christiana von Holsta i Christophera Conrada sjajna je izložba koja je na jednom mjestu okupila četrdeset i jedno djelo Claudea Moneta te šest slika njegovih suvremenika.

POST FESTUM: Izložba Ivana Fijolića BLOCKBUSTERS, Moderna galerija, Studio Josip Račić, Zagreb, lipanj – srpanj 2006.
Pitanje koje Fijolić postavlja publici glasi: hoćemo li od sjaja i reklame uspjeti uočiti površnost mitova poslijeindustrijskog društva?
326 - 14. rujna 2006. | Arhiva