Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film

Kino Tuškanac
Od nenarativnoga debitanskog filma obično se očekuje i svojevrsna izričajna raspucanost, no u Xavieru fotografija je uredno komponirana i pregledna

Sophie Scholl: posljednji dani (Sophie Scholl: Die Letzten Tage), red. Marc Rothemund
Rothemund je uklonio iz svoga komadića povijesti gotovo sve scenarističke i režijske ukrase koji bi mogli skrenuti žarište drame s protagonistice i njezina moralnog razloga, a time joj oduzeti status autentične i (samo)svjesne žrtve

DVD: Neuzvraćena ljubav (Ladies in Lavender), red. Charles Dance

DVD: Thumbsucker, red. Mike Mills

Alida Valli (1921–2006)
Definitivno postavši zvijezdom, Alida Valli taj je status zadržala do početka šezdesetih, iako nikada nije dosegnula popularnost pučkih zvijezda poput Gine Lollobrigida i Sophije Loren. Upravo joj je taj svojevrsni aristokratizam nastupa (sastavni dio njezinih uloga i u Slučaju Paradine i Trećem ...

FILMSKA ČETVRT

59. filmski festival u Cannesu
Ovogodišnji festival u Cannesu obilježio je umjetnički uspjeh već afirmiranih autora (Loach, Almodóvar, Inarritu), posvećenost temama rata (The Wind that Shakes the Barley, Flandres, Days of Glory) i posvemašnje razočarenje najrazvikanijim američkim filmovima (Da Vincijev kod i Marija Antoaneta)

FELJTON: HRVATSKI FILMSKI REDATELJI
O filmu Kaja, ubit ću te! pisalo se mnogo, ali uvijek nedostatno, jer je posrijedi film koji izmiče svakoj racionalizaciji

ZVATI SE KUBRICK (Colour Me Kubrick), red. Brian W. Cook
Glumačko tumačenje Johna Malkovicha, koliko god nadahnuto, može zbog prenaglašenosti gledatelja izazvati suprotan učinak od očekivanoga

X–MEN: POSLJEDNJA FRONTA (X-Men: The Last Stand), red. Brett Ratner
Ovo nije samo film osmišljen kao uniformirana eksplozija specijalnih efekata, nego i film čija tekstura počiva na tijelima, pogledima i gestama
320 - 8. lipnja 2006. | Arhiva