Vijenac 320

Kazalište

Redateljska vedrina

Opera HNK u Zagrebu: Gioachino Rossini, Seviljski brijač, red. Krešimir Dolenčić, dir. Daniel Pacitti

Redateljska vedrina

Seviljski brijač pripada skupini glazbeno–scenskih djela čija se popularnost nerijetko zlorabila na štetu kakvoće izvedbe. Dodavane su novokomponirane duhovitosti, a izvorna komika teksta i glazbe često nije dolazila do izražaja. Jasno da udarac nogom u stražnjicu ili baritonovo imitiranje soprana u falsetu ...

Bolje slušati nego gledati

Hrvatska kazališna kuća Zadar: Edward Albee, Tko se boji Virginie Woolf?, red. Ivan Leo Lemo

Bolje slušati nego gledati

Lemovi likovi pošteno i zanatski odrađuju svoj posao, kao i on sam, ali i ništa više od toga

Puškinovska atmosfera

Bečka državna opera, Das Ballett: Onjegin, koreograf i redatelj John Cranko

Puškinovska atmosfera

Bečka praizvedba lansirala je nove zvijezde, gostujuće prvake ansambla Das Ballett Jiřija Jelineka (Onjegin) i Polinu Semionovu (Tatjana)

ZKM: Maria Irene Fornes, Blato, red. Scott Fielding KNAP, Zagreb: Vilim Matula, Točka

Izvan središnje struje

I u Točki Vilim Matula zadivljuje nepatvorenom glumačkom energijom — no ne možemo dugo ostati usredotočeni zbog gotovo potpunog izostanka komunikacije

Vijenac 320

320 - 8. lipnja 2006. | Arhiva

Klikni za povratak