Navigacija
					Matica hrvatska
					
					Izdavaštvo
					
					Zbivanja
					
					EU Projekt
					
					
					
					
					
					
    
                 
             
            
	
	
	
	
	
	Kazalište
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		KAZALIŠNI GLOBUS
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		DODJELA X. EUROPSKE KAZALIŠNE NAGRADE I XXII. KONGRES MEĐUNARODNE UDRUGE KAZALIŠNIH KRITIČARA, TORINO, 8–12. OŽUJKA 2006. 
		
		
		Postavši prvi put gradom domaćinom Europske nagrade za kazalište (X Premio Europa per il teatro) s petodnevnim programom kazališnih predstava, međunarodnih susreta i tematskih razgovora, sa više od tristo inozemnih gostiju, od kojih više od dvjesto kazališnih kritičara i novinara – Torino ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		ISTARSKO NARODNO KAZALIŠTE Pula: PIER PAOLO PASOLINI, RIBICA, RED. IVICA BULJAN
		
		
		Uhvativši već na početku iritantan, ekstatični ton, iz kojega tijekom cijele izvedbe nikako nije bila kadra izići, Lucija Šerbedžija oslanjala se isključivo na izvanjske, kao u panici nakalemljene efekte, lišena autentične unutarnje proživljenosti uloge
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		HNK Ivana pl. Zajca Rijeka: PETER Shaffer, AMADEUS, red. Tomi Janežič
		
		
		Usprkos nekim zamjerkama, pred riječkim se Amadeusom valja nakloniti zbog, u hrvatskom teatru, rijetke ozbiljnosti redateljskog rada, unutar kojega je promišljen svaki detalj
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Kazalište Marina Držića Dubrovnik: Nino Škrabe, Josip Cvitanović, Ivana, red. Vlado Štefančić
		
		
		Projekt Ivane okupio je sedamdesetak sudionika i mora se odati priznanje cjelokupnom ansamblu Kazališta Marina Držića: podjednako profesionalnim članovima ansambla, ali i izvanrednim glumcima, pjevačima i plesačima odabranim na audiciji
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		GDK Gavella i Prolegomena Art: John Murrell, Sarah Bernhardt, red. Eduard Tomičić Buntuali
		
		
		U ovoj inačici drama nije potamnila samo izvana. Više nego u melankoliju protkanu samoironijom Tomičićeva predstava vodi u svojevrstan horor. Njezinoj romantičnoj divi pristaje makabričan ugođaj. Predstavu treba vidjeti
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Teatar Exit: SHAKEspeare na EXit, red. Matko Raguž
		
		
		Netko bi mogao staviti prigovor konfuzije: donekle, on stoji, no valja imati na umu da SHAKEspeare na EXit, u prvome redu, znači radost same teatarske igre, koja je vidljiva te, dapače, zahvaća i samu publiku
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		GSK Kerempuh: Iva Modli, SAVRŠENI SUPERHEROJ, red. Slađana Kilibarda
		
		
		Savršeni superheroj mladoj, nezahtjevnoj publici možda će biti zabavan i generacijski blizak. Ostalima će čuđenje nad takvim repertoarnim potezom nadvladati ostale sudove i osjećaje
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Kazalište Mala scena: Grigor Vitez, Kako živi Antuntun, red. Ivica Šimić
		
		
		Isplesti fino dramaturško tkanje od dvadeset i osam stihova te pritom u pedesetak minuta zadržati šaljiv ton izvornika pokazalo se tek povremeno dostižnim ciljem
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		TEATROSKOP
		
		
		
	 
	
	
	
 
            
	
				
	
	
 
	
	
	315 - 30. ožujka 2006. | Arhiva