Vijenac 293

Film

MNOGO MOŽE BITI PREVIŠE

58. filmski festival u Cannesu

MNOGO MOŽE BITI PREVIŠE

Kad nekom kažete da idete na filmski festival u Cannesu, svi reagiraju slično, u stilu: »Fenomenalno« ili »Nije tebi loše«. No, boravak filmskog kritičara na festivalu svjetlosnim je godinama daleko od zamišljena uživanja u suncu Azurne obale, večernjim zabavama i koktelima te ...

Karminsko naravoučenije

Završni rez (The Final Cut), red. Omar Naim

Karminsko naravoučenije

Superiorna premisa i besprijekoran režijski koncept, uz atmosferičnu netaknutost i estetski izbor vizualnosti zadivljujući su u jednostavnosti i sve bi bilo savršeno da jedan nedostatak ne potkopava produbljivanje ovofilmske filozofske egzistencijalne okosnice

ZA NAJMLAĐE

ČVRSTA RUKA MIRA (THE PACIFIER), red. Adam Shankman, sklad. John Debney

ZA NAJMLAĐE

O romansi, još i opet

Arsene Lupin, red. Jean-Paul Salom

O romansi, još i opet

Kontekstualizirajući se tako i žanrovski i kulturološki, film nas, oblikujući svoj nevjerojatni svijet prožet žudnjom i nasiljem, može opustiti, a da nas, ipak ne zaglupi

INVENTIVNO POVEZIVANJE

KRALJEVSTVO NEBESKO (Kingdom of Heaven),red. Ridley Scott, sklad. Harry Gregson – Williams

INVENTIVNO POVEZIVANJE

Gregson-Williamsova partitura daleko je od standardne izrazito je suvremena, izrazito je složena u svojim muslimansko-kršćansko-holivudskim mijenama, i izrazito je lirska

PRIJE BUĐENJA

DVD: Prije sumraka (Before Sunset), red. Richard Linklater

PRIJE BUĐENJA

Linklater je očigledno sazrijevao sa svojim likovima i glumcima te bio dovoljno mudar da ne ponudi gotove odgovore, nego tek nagovještaje

Apokalipsa po Anakinu

Ratovi zvijezda, epizoda III: Osveta Sitha (Star Wars Episode III: Revenge of the Sith), red. George Lucas

Apokalipsa po Anakinu

Posljednji kadrovi Ratova zvijezda iznenađujuće snažno rezoniraju sa svime što smo svih ovih desetljeća voljeli u Lucasovoj sagi, ali i sa svim onim razlozima iz kojih smo je voljeli. Osveta Sitha tako postaje više od kolosalno moćna spektakla: to je prva velika ...

Dokumentarist od formata

DOKUMENTARNI FILM: MILAN KATIĆ (Samobor, 1900 – Zagreb, 1969)

Dokumentarist od formata

Premda se Katićevi filmovi doimlju možda od svih u tom razdoblju najdržavnijima, premda se čini da je Katić najmanje od svih težio za osobnošću, vrlo je vjerojatno da je njegov filmski rukopis najosobniji, najprepoznatljiviji

Imati pa nemati

TV: DOM ZA VJEŠANJE, red. Emir Kusturica

Imati pa nemati

Dom za vješanje više je no solidan film, film kojem vremenski odmak nije naštetio

Vijenac 293

293 - 25. svibnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak