Vijenac 284

Film

Vječni autsajder

BRUCE LABRUCE OTVARA QUEER-VIKENDE U KINU TUŠKANAC

Vječni autsajder

Ako ste mislili da će LaBruce omekšati u trećem mileniju i prijeći na mainstream, onda ste se prevarili

Negdje u Africi

TV: ČOKOLADA (CHOCOLAT), RED. CLAIRE DENIS

Negdje u Africi

Redateljičin sofisticiran autorski svjetonazor, nadahnuto baratanje filmskim izražajnim sredstvima, životno iskustvo, kao i snalaženje u organizacijskim problemima izrade filma, rezultirali su iznimno zanimljivim ostvarenjem

Političari i ostali

TV: PREDIZBORNI PROGRAMI, HTV / RTL TV / NOVA TV

Političari i ostali

Jedanaest, dvanaest...

OCEANOVIH DVANAEST (OCEAN’S TWELVE), RED. STEVEN SODERBERGH

Jedanaest, dvanaest...

Oceanovih 12 ostaju ponaprije nepretenciozna zabava, temeljno holivudska inačica dobro skrojena komada

Prošlost i sadašnjost

Prošlost i sadašnjost

Mato Kukuljica, Zaštita i restauracija filmskog gradiva, ur. Mato Kukuljica, Hrvatski državni arhiv - Hrvatska kinoteka Zagreb, Zagreb, 2004.

Daniel Brühl

Glumac iz sjene

Daniel Brühl

Svjetsku slavu stekao je filmom Goodbye Lenin! kao senzibilni Alex, koji na neobičan način skrbi za svoju majku; a nagradu publike na nedavno održanoj dodjeli europskih filmskih nagrada za Was nützt die Liebe in Gedanken (Love in Thoughts) kao Paul

Janua Vera

VRATA PREMA DOLJE (THE DOOR IN THE FLOOR), RED. TOD WILLIAMS

Janua Vera

Vrlo kontrolirano i pregledno sročen - jasne, postupne režije i senzibilna scenarija, film je stoga i kao cjelina vrlo solidno i ugodno iskustvo

Konac djelo (ne) krasi

Branko Magdić: OD KONCERTA DO KONCERTA

Konac djelo (ne) krasi

I dok je Opera gala brodila uspavanim i otežalim stilom za (pre)popularne i toliko puta odsvirane i otpjevane odjeljke iz tužno-sretnih opernih libreta, Filharmonijski se bal dosjetio jadu: nećemo ni operetu ni valcere bečkog društva, nego ćemo baš ono pravo, hercig-zagrebačko iz ...

Život i smrt u istom tijelu

MARIJA MILOSTI PUNA (MARIA FULL OF GRACE), RED. JOSHUA MARSTON

Život i smrt u istom tijelu

No, koliko se god Marstonov film doima suvremenim, on istodobno evocira drukčije vrijeme, kad fascinacija američkih filmaša geografijom Latinske Amerike nije bila svedena na puki senzacionalizam (kriminal, gerilski ratovi, sukobi narkokartela), nego se on tretirao kao intimistički prostor tragedije, grizodušja, pulsirajuće vitalnosti ...

U kinima: Vera Drake

FILMSKA ČETVRT

U kinima: Vera Drake

Strast i potencijal

IGRANI FILM: OKTAVIJAN MILETIĆ (2)

Strast i potencijal

Pa ipak, iako Lisinski vrvi slabostima, teško je ne složiti se s tvrdnjom Josipa Horvata da je to »izvrsno djelo, pogotovo kada se uzmu još u obzir nemogući preduvjeti rada kod nas«. Pogledajte samo početak filma u kojem Miletić pokazuje što zna!

Vijenac 284

284 - 20. siječnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak